بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
کیسه‌های این سیمان‌ساز اینبار روی دوش شرکت ماند؛

دلیل نصف شدن فروش سیمان خوزستان چیست

دلیل نصف شدن فروش سیمان خوزستان چیست
شاید برای بسیاری از سهامداران این سوال پیش آید که چرا باید سیمان‌ساز بزرگ جنوبی با پتانسیل فروش هفتگی ۳۵ میلیارد تومانی، باید تنها در حدود ۷ میلیارد تومان فروش را به ثبت برساند.
کد خبر : ۲۴۷۳۷۱

دلیل نصف شدن فروش سیمان خوزستان چیست

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، روند درآمدزایی سیمان خوزستان هر هفته تقریبا نصف هفته گذشته بوده و دلیل این نوع درآمدزایی‌ها که با چنین ویروسی همراه شده، اصلا مشخص نیست!

دلیل نصف شدن فروش سیمان خوزستان چیست

شاید برای بسیاری از سهامداران این سوال پیش آید که چرا باید سیمان‌ساز بزرگ جنوبی با پتانسیل فروش هفتگی ۳۵ میلیارد تومانی، باید تنها در حدود ۷ میلیارد تومان فروش را به ثبت برساند.

سیمان خوزستان در هفته‌ای که گذشت، با محصول «سیمان تیپ ۲» حجم تقاضایی در حدود ۸ هزار و ۶۱۰ تنی را مشاهده کرد اما؛ رقم جالب ۴۲ هزار تن حجم عرضه این محصول سخوز در بورس کالا بود؛ از مجموع معامله و پاسخ به تمام مشتریان ۲ میلیارد و ۹۹۵ میلیون تومان درآمد کسب شد.

دلیل نصف شدن فروش سیمان خوزستان چیست

از سوی دیگر، این سیمان فروش کیسه‌های سیمان تیپ ۵ را هم در هفته گذشته به بورس کالا آورده بود و از آن ۳ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان درآمدزایی کرد.

سیمان خوزستان ۴۸ هزارتن از سیمان تیپ ۵ را به بورس کالا آورد و تقاضای ۸ هزار و ۳۳۰ تنی را هم ثبت کرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
دلیل نصف شدن فروش سیمان خوزستان چیست
کیسه‌های این سیمان‌ساز اینبار روی دوش شرکت ماند؛
دلیل نصف شدن فروش سیمان خوزستان چیست
فروش سیمان خوزستان را با عینک ری‌بن ببینید
کیسه‌های این سیمان‌ساز روی دوش خریداران؛
فروش سیمان خوزستان را با عینک ری‌بن ببینید
کاهش درآمد ۴۸ درصدی درآمدهای "سخوز" نسبت به هفته گذشته؛
"سخوز" ۵۵ هزار تن انواع سیمان را به بازار عرضه کرد
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهرداد افشاری
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
با سلام و احترام
در پاسخ به خبر منتشره موارد ذیل به نظر قابل تامل خواهد بود:
1-عملکرد فروش شرکتها درپایان ماه در سامانه کدال ثبت می گردد.
2-از مزیت های عرضه و فروش در بورس کالا اجرای سیاستهای انقباظی و انبساطی در فروش یک یا چندمحصول از مجموعه محصولات سبد یک برند می باشد.
3-صرف درج یک خبر در برداشت از یک تراکنش در رسانه بدون دریافت تحلیل های آماری و موضوعی از صاحبان برند مذکور ،تجربه آماتور بودن نگارنده را در نگاه خوانندگان گسترده تر می نماید.
4-چرخه تولید و توزیع فرآیندی گسترده وتاثیر پذیر از سایر عوامل تشکیل دهنده آن فرآیند است وصرف فروش و اعلام اعداد و ارقام درپایان سال مالی صاحبان برند را با چالشهای فراوانی مواجهه می نماید.