وقتی استقبالی از شمش روی نمیشود!
وقتی برای سبد کالایی "فسرب" مشتری وجود ندارد
در این هفته شاهد آن هستیم که سه نوع شمش به عیار (۹۷، ۹۸ و ۹۹) از سوی این کارخانه عرضه شد.
به گزارش به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، در هفته منتهی به ۱۱ فروردینماه کماکان شرکت ملی سرب و روی ایران با عرضههای سبد کالایی خود نتوانسته که اقبال مشتریان را بپروراند و این عرضهها، بدون مشتری به کار خود پایان میدهد.
در این هفته شاهد آن هستیم که سه نوع شمش به عیار (۹۷، ۹۸ و ۹۹) از سوی این کارخانه عرضه شد.
شمش ۹۹ با حجم عرضه ۲۰۰ تن، شمش ۹۷ با حجم عرضه ۱۰۰ تن و شمش ۹۸ با حجم عرضه ۵۰ تنی جزو سبدکالایی این شرکت بودند که اسقبال مشتریان از این شرکت صفر بود.
اخبار مرتبط
نگاهی به ۳ ماهه ابتدای سال مالی جاری شرکتهای فلزی؛
گزارشهای بهاری از کورههای ۱۴۰۰
وقتی برای عرضهها، مشتری نبود!
جیبخالی «فسرب» و «فباهنر» در بورسکالا
پس از هفتهای بدون عرضه؛
"فسرب" و ادامه ماجرای شمش ۹۸/ تقاضاهای ضعیف گریبانگیر این شرکت روی!
نگاهی به ۳ ماهه ابتدای سال مالی جاری شرکتهای فلزی؛
گزارشهای بهاری از کورههای ۱۴۰۰
وقتی برای عرضهها، مشتری نبود!
جیبخالی «فسرب» و «فباهنر» در بورسکالا
پس از هفتهای بدون عرضه؛
"فسرب" و ادامه ماجرای شمش ۹۸/ تقاضاهای ضعیف گریبانگیر این شرکت روی!
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه