بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
رشد ۱۰۵ درصدی فروش صادراتی شرکت ذوب‌آهن اصفهان؛

حرارت بالای کوره‌های سودآوری "ذوب"

حرارت بالای کوره‌های سودآوری
درآمد محقق شده منتهی به دی‌ماه این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۲ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۳۹ درصدی همراه بود، همچنین "ذوب" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۰ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۳۵ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بوده و به ۴۷ هزار و ۶۰۸ میلیارد تومان رسیده است.
کد خبر : ۲۷۸۲۹۰

بورس‌نیوز:
شرکت ذوب‌آهن اصفهان با سرمایه ثبت شده ۷ هزار و ۷۸ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲۷ هزار و ۷۴۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری از رشد ۱۲ درصدی درآمدی خود نسبت به آذرماه خبر داده است.

حرارت بالای کوره‌های سودآوری

میزان درآمدی که شرکت ذوب‌آهن اصفهان در دهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد به ۵ هزار و ۸۲ میلیارد تومان رسیده و این میزان مربوط به فروش محصولات تولیدی این شرکت در بازار داخلی و خارجی بوده است. 
درآمد محقق شده منتهی به دی‌ماه این شرکت نسبت به ماه گذشته با افزایش ۱۲ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۳۹ درصدی همراه بود، همچنین "ذوب" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۰ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۳۵ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بوده و به ۴۷ هزار و ۶۰۸ میلیارد تومان رسیده است.

حرارت بالای کوره‌های سودآوری

بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که شرکت ذوب‌آهن اصفهان در این ماه از خود منتشر کرده، بیانگر آن بود که بیشترین تقاضای مشتریان در بازار داخل برای «تیرآهن» بود که از فروش این محصول، به درآمدزایی یک هزار و ۶۷۵ میلیاردتومانی دست‌یافته و بیشترین تقاضای مشتریان در بازار خارج از کشور برای «شمش کالایی» بود که از فروش این محصول به درآمدزایی یک هزار و ۴۰۸ میلیارد تومانی دست یافته که این میزان نسبت به آذرماه ۸۶ درصد افزایش داشته است.
 نرخ فروش «تیرآهن» "ذوب"در بازار داخلی برابر با ۲۳ میلیون و ۳۲۲ هزار تومان و در بازار خارج برابر با ۲۳ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان می‌باشد؛ شایان ذکر است نرخ فروش خارجی این محصول نسبت به آذرماه با رشد ۱۰ درصدی همراه بوده است.

حرارت بالای کوره‌های سودآوری

به طور کلی نیز فروش صادراتی و داخلی "ذوب" به قرار زیر بوده که نشان از سهم ۴۰ درصدی میزان فروش صادراتی محصولات شرکت ذوب آهن اصفهان دارد. گفتنی این میزان نسبت به آذرماه سال جاری با ۱۰۵ درصد رشد به سطح ۲ هزار و ۵۲ میلیارد تومانی رسیده است.

حرارت بالای کوره‌های سودآوری

با این وجود همچنان بازار داخلی، اصلی‌ترین بازارهدف "ذوب" در درآمدزایی‌های این شرکت است که ۶۰ درصد از کیک درآمدی این شرکت را شامل شده است.

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
رکورد تازه
شرکت ذوب‌آهن اصفهان در شهریورماه محقق ساخت؛

رکورد تازه "ذوب"

ذوب آهن و جبران یک هفته بدور از انتظار ...
این فولادساز با سبدی از ۶ محصول آمد؛

ذوب آهن و جبران یک هفته بدور از انتظار ...

ارسال نظر