بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
در بانک ایران زمین برگزار شد؛

دریافت گواهینامه 9001 و 2015 ISO بانک ایران زمین

مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: مراسم اختتامیه ممیزی صدور گواهینامه ISO9001-2015با حضور مدیرعامل، معاون مالی، جمعی از مدیران و کارشناسان، سرممیز شرکت توف نُورد و مشاور پروژه برگزار شد.
کد خبر : ۱۹۰۸۰۶

به گزارش بورس نیوز، مراسم اختتامیه ممیزی صدور گواهینامه ISO9001-2015با حضور مدیرعامل، معاون مالی، جمعی از مدیران و کارشناسان، سرممیز شرکت توف نُورد و مشاور پروژه برگزار شد.

پورسعید ضمن ابراز خرسندی از دریافت این گواهینامه بین‌المللی این اقدام را آغازی برای دستیابی به اهداف کلان بانک در آینده برشمرد و اظهار کرد: انطباق حوزه‌های مختلف بانک با یک سیستم مدیریت کیفیت یک تصمیم راهبردی در سازمان است که می‌تواند به بهبود عملکرد کلی بخش مربوطه کمک کند و مبنایی دقیق برای طرح‌های توسعه پایدار باشد.

در ادامه مجید رضی‌زاده کلیاتی از استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO 9001:2015 طی 14 ماه گذشته در معاونت مالی بانک را بیان کرد و افزود: علیرغم مشغله کاری موجود، تمامی مستندات توسط کارشناسان ادارات مالی تهیه و تنظیم شده است.

در ادامه موسی‌پور سرممیز شرکت توف نورد گزارش ممیزی نهایی صدور گواهینامه که در روز جمعه مورخ 98/02/06 توسط تیم ممیزی ایشان در تمامی ادارات معاونت مالی صورت پذیرفته بود را ارائه کرد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک رونمایی شد:

خرید اینترنتی با هدیه کارت بانک ایران زمین

از سوی بانک ایران زمین انجام شد؛

انتشار چهاردهمین شماره نشریه ارتباط

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.