دریافت تندیس مشتریمداری
خواندن ۶دقیقه
به گزارش بورس نیوز، در دومین دوره برگزاری جشنواره ملی یکصد واحد مشتریمدار، به خاطر توجه به مشتریمداری، به عنوان یک اصل مدیریتی و اهتمام به جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیتهای ارتباطی و مکانیزمهای مدیریتی نوین، براساس رای هیات داوران، «هوپو» بهعنوان یکی از صد سازمان برتر مشتریمدار کشور انتخاب شد و خانم الناز خراسانزاد، به نمایندگی از هلدینگ شانا کاسپین و برند هوپو، برای اولین بار مفتخر به دریافت این تندیس شد.
در این مراسم که روز ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ در مرکز همایشهای بینالمللی رایزن برگزار شد، به دلیل خدمات برجسته این شرکت در توسعه و استانداردسازی صنعت خدمات؛ ازجمله نگارش ۶کتاب استاندارد خدمات و نقش مهم این شرکت در آموزش و توسعه منابع انسانی با هدف ارتقای خدمات، این تندیس به برند هوپو اهدا شد.
شهریار شهیر برزگر، مدیرعامل هوپو در زمینه اهمیت این جایزه گفت: «یکی از مهمترین کارها و دستورالعملهای مجموعه هوپو، ارزشگذاری برای هر ثانیه تک تک مشتریان است. به این منظور، افتتاح «هوپو آکادمی» برای تربیت منابع انسانی در راستای استانداردسازی خدمات، ایجاد تیم بازرسی نظارت و ثبت شکایات، انتقادات و پیشنهادات و پیادهسازی سیستم روزآمد CRM از جمله مهمترین زیرساختهای این برند در راستای توسعه داخلی و بینالمللی بوده که ما را شایسته دریافت این تندیس کرده است.»
در این مراسم، مدیران برخی دستگاههای دولتی، کارآفرینان، مدیران واحدهای تولیدی وبنگاههای اقتصادی بخش خصوصی، ضمن تبیین اهمیت «مشتریمداری» در راستای تقویت اقتصاد و کمک به بهینهسازی و افزایش کیفیت محصولات و خدمات، به انتقال تجربههای خود در حوزه کاریشان پرداختند.
گفتنی است، انتقال دانش و تجارب متخصصین و کارآفرینان ایرانی با هداف توسعه و ترویج فرهنگ «مشتریمداری» و افزایش شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بینالمللی، تبیین جایگاه کیفیت و بهرهوری محصول، با رعایت حقوق مصرفکننده با تأکید بر استانداردسازی محصولات و خدمات و ارائه راهکارهای نوین و تقویت استراتژیهای سازمان بهمنظور برآوردن نیازهای مشتریان، ازجمله اهداف این رویداد است که برای دومین سال متوالی برگزار شد.