بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
مدیریت شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری بانک ایران زمین، در جلسه‌ای با همکاران شعب بر برنامه ریزی و تلاش کارکنان در جهت ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان تاکید کرد و گفت: همکاران باید با رفتار حرفه ای، علایق مشتریان را سنجیده و با توجه به سلایق و نیاز‌های آنان، بسته‌های خدماتی متنوع را ارائه کنند.
کد خبر : ۲۶۳۰۸۳

شناخت ظرفیت‌های استان ها، باعث پیشرفت بانک ایران زمین می‌ شود

بورس نیوز: وحید علیزاده،مدیریت شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری بانک ایران زمین  مشارکت و ارائه راهکار از سوی همکاران در امور مختلف را عاملی موثر در جهت جلب اعتماد مشتریان بیان و اظهار کرد: تسلط کلیه کارکنان بر محصولات بانک به خصوص سرویس‌های بانکداری مدرن، باعث آگاهی کامل مشتریان و استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال در تلفن‌های همراه خود خواهد شد.

بهزاد ترویجی معاون اداری و مالی شعب استان تلاش و برنامه ریزی را به عنوان شاخص حرکت همکاران به سوی موفقیت‌های بیشتر بیان کرد و گفت: معرفی دقیق محصولات بانک و نیروی انسانی با انگیزه و آگاه، ترکیبی است که باعث جذب مشتری و رضایت آنان از بانک خواهد بود.

گفتنی است که مدیریت شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری بانک ایران زمین، از جمله مدیریت‌های وسیع استانی این بانک باست که علاوه بر جذب تعداد قابل توجهی از مشتریان، دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های فراوان مالی و سرمایه گذاری است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر