بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
شرکت گروه بهمن در مهرماه محقق ساخت؛

شیب زنی "خبهمن"

شیب زنی
ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های شرکت گروه بهمن در شرکت‌های بورسی با رشد ۷۸ درصدی همراه بوده است.
کد خبر : ۲۷۵۵۱۶

شیب زنی

بورس نیوز: 
شرکت گروه بهمن با سرمایه ثبت شده ۱۳ هزار و ۴۶۳ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲۲ هزار و ۸۲۰ میلیارد تومان، در گزارش عملکرد منتهی به مهرماه، از رشد ۷۸ درصدی ارزش سرمایه گذاری‌های پورتفوی بورسی خود خبر داد.

شیب زنی

ارزش سرمایه گذاری‌های پورتفوی بورسی "خبهمن" در مهرماه به ۲۱ هزار و ۶۵۶ میلیارد تومان رسیده است، هرچند که این میزان به نسبت ماه گذشته حدود ۱۲ درصد کاهش داشته است. با این حال جمع سرمایه گذاری‌های شرکت گروه بهمن با مبلغی بالغ بر ۱۹ هزار و ۱۲۱ میلیارد تومان، با رشد ۳۵ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه بوده است. 

شیب زنی

سرمایه گذاری‌های شرکت گروه بهمن شامل شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و شرکت‌های خارج از بورس است که در این بین وزن بیشتر سرمایه‌گذاری‌های "خبهمن" را شرکت‌های خارج از بورس تشکیل می‌دهند. این شرکت با بهای تمام شده ۹ هزار و ۷۰۲ میلیارد تومان، سرمایه گذاری در شرکت‌های غیربورسی، حدود ۵۱ درصد از حجم کیک سرمایه گذاری خود را به این بخش اختصاص داده است. 

شیب زنی

میزان سرمایه گذاری‌های شرکت گروه بهمن در شرکت‌های بورسی همچون ماه گذشته، ۴۹ درصد بوده است که این میزان به مبلغ ۹ هزار و ۴۱۸ میلیارد تومان است. 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تداوم روند روبه‌رشد در
گروه بهمن در تیرماه چگونه عمل کرد؟

تداوم روند روبه‌رشد در "خبهمن"

ثبت سرعت ۲۴ هزار میلیارد تومانی
عملکرد گروه بهمن در شهریورماه؛

ثبت سرعت ۲۴ هزار میلیارد تومانی "خبهمن"

ارتفاع ۱۹ هزار میلیارد تومانی بهمن
عملکرد گروه بهمن در مردادماه؛

ارتفاع ۱۹ هزار میلیارد تومانی بهمن

ارسال نظر