بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
رشد ۵ درصدی ارزش سرمایه گذاری‌های گروه بهمن؛

دور موتور بالای "خبهمن" در آبان ماه

دور موتور بالای
ارزش سرمایه گذاری‌های بورسی "خبهمن" در آبان ماه به ۲۲ هزار و ۶۸۶ میلیارد تومان رسیده است که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، ۸۹ درصد افزایش را به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۲۷۶۴۵۶

دور موتور بالای

بورس نیوز:

شرکت گروه بهمن با سرمایه ثبت شده ۱۳ هزار و ۴۶۳ میلیاردتومانی و به ارزش بازار ۲۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان، در گزارش عملکرد منتهی به آبان ماه، از رشد ۵ درصدی ارزش سرمایه گذاری‌های خود در شرکت‌های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد. 

دور موتور بالای

"خبهمن" این ماه توانست سقف ارزش سرمایه گذاری‌های بورسی خود را به ۲۲ هزار و ۶۸۶ میلیارد تومان برساند که این میزان در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، ۸۹ درصد افزایش و نسبت به مهرماه سال جاری ۵ درصد رشد را به همراه داشته است. گفتنی است جمع سرمایه گذاری‌های این شرکت نیز در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، ۳۸ رشد درصدی را به ثبت رسانده است. 

دور موتور بالای

سرمایه گذاری‌های شرکت گروه بهمن شامل شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و شرکت‌های خارج از بورس است که در این بین وزن بیشتر سرمایه‌گذاری‌های "خبهمن" را شرکت‌های خارج از بورس تشکیل می‌دهند. این شرکت با بهای تمام شده ۹ هزار و ۷۰۲ میلیارد تومان، سرمایه گذاری در شرکت‌های غیربورسی، ۵۰ درصد از حجم کیک سرمایه گذاری خود را به این بخش اختصاص داده است.

دور موتور بالای

در مقابل نیمی از سرمایه گذاری‌های گروه بهمن را شرکت‌های پذیرفته شده در بورس تشکیل میدهند که شایان ذکر است عمده محل سرمایه گذاری‌های آن در صنعت خودرو و ساخت قطعات است. 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبت سرعت ۲۴ هزار میلیارد تومانی
عملکرد گروه بهمن در شهریورماه؛

ثبت سرعت ۲۴ هزار میلیارد تومانی "خبهمن"

شیب زنی
شرکت گروه بهمن در مهرماه محقق ساخت؛

شیب زنی "خبهمن"

ارتفاع ۱۹ هزار میلیارد تومانی بهمن
عملکرد گروه بهمن در مردادماه؛

ارتفاع ۱۹ هزار میلیارد تومانی بهمن

ارسال نظر