بورس نیوز: وحید علیزاده،مدیریت شعب استانهای اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری بانک ایران زمین مشارکت و ارائه راهکار از سوی همکاران در امور مختلف را عاملی موثر در جهت جلب اعتماد مشتریان بیان و اظهار کرد: تسلط کلیه کارکنان بر محصولات بانک به خصوص سرویسهای بانکداری مدرن، باعث آگاهی کامل مشتریان و استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال در تلفنهای همراه خود خواهد شد.
بهزاد ترویجی معاون اداری و مالی شعب استان تلاش و برنامه ریزی را به عنوان شاخص حرکت همکاران به سوی موفقیتهای بیشتر بیان کرد و گفت: معرفی دقیق محصولات بانک و نیروی انسانی با انگیزه و آگاه، ترکیبی است که باعث جذب مشتری و رضایت آنان از بانک خواهد بود.
گفتنی است که مدیریت شعب استانهای اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری بانک ایران زمین، از جمله مدیریتهای وسیع استانی این بانک باست که علاوه بر جذب تعداد قابل توجهی از مشتریان، دارای پتانسیلها و ظرفیتهای فراوان مالی و سرمایه گذاری است.