بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵
کد خبر : ۱۳۱۱۵۹
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تشکیل کمیته مشترک بین دولت و مجلس برای بررسی بورسیه‌های دانشجویی خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم از تشکیل کمیته مشترک بین دولت و مجلس برای بررسی بورسیه‌های دانشجویی در همه دولت‌ها خبر داد و گفت: تشکیل کمیته مشترک بین دولت و مجلس برای بررسی چگونگی اعطای بورسیه‌های دانشجویی در دولت‌های گذشته در این کمیسیون تصویب شده است.

وی با بیان اینکه هنوز اعضای این کمیته مشخص نشده است، افزود: براساس برنامه‌ریز‌ی‌هایی که انجام شده، قرار است اعضای این کمیته فردا و در جلسه کمیسیون مشخص شوند. عضو کمیسیون آموزش مجلس در ادامه یکی از اهداف تشکیل این کمیته را بررسی اطلاعاتی که توسط برخی مسئولان در مورد تعداد، نحوه و افراد بورسیه شده در دولت قبل ذکر شده، دانست و گفت: در جریان مطرح شدن موضوع بورسیه‌های دانشجویی، برخی مسئولان آمار و اطلاعات غلط دادند که قرار است پس از بررسی در این کمیته، در صورتی که غلط بودن این اظهارات ثابت شد، به مراجع قضایی معرفی شده و با آن‌ها برخورد قانونی صورت گیرد.

آمار و ارقام دروغ در مورد بورسیه‌ها مطرح شد/ خاطیان را به مراجع قضایی معرفی می‌کنیم
حجت‌الاسلام سلیمی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه آمار و ارقامی در جریان بورسیه‌های دانشجویی به دروغ مطرح شد، این اظهارات ظلم به نظام محسوب می‌شود که این کمیته قصد دارد آن‌ها را بررسی کرده و این موضوع که به نظام ظلم شده است را به اثبات برساند.

وی خاطر نشان کرد: بنده معتقدم که در جریان مطرح شدن موضوع بورسیه‌‌های دانشجویی، اشتباه محاسباتی در بیان آمار و ارقام صورت گرفت و موجب ظلم به نظام شد که این کمیته قصد دارد آن‌ها را بررسی کرده تا مراجع قضایی به آن رسیدگی کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.