به گزارش سایپا نیوز، بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، این شرکت موفق شد در زمینه ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای تولیدی شرکت پارس خودرو رتبه یک را کسب نماید.
کسب مقام ممتاز در بین شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو و صادر کننده نمونه کشور در دو سال متوالی از دیگر افتخارات سایپایدک در سالهای اخیر میباشد. سایپایدک همچنین به عنوان تنها شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو موفق به کسب تندیس بلورین تعالی سازمانی نیزگردیده است.
این شرکت با بیش از 700 نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش، تجهیز شبکه خدمات پس از فروش به ابزار و تجهیزات استاندارد و به روز تعمیرگاهی، استفاده از نیروهای فنی آموزش دیده ، پیاده سازی سیستمهای مدیریتی نوین و ارائه خدمات با کیفیت توانسته است گام مهمی در تحقق اهداف گروه خودروسازی سایپا بردارد.
خواهشمند است بفرماييد چگونه اين تنديس را دريافت نموده ايد بنده 15 ساعت راه اصفهان تهران را طي كردم و آخر سر مرا هدايت كردند به تعميرگاه جاده اي با اين بهانه كه سايپا در قم خدمات ندارد علت ايراد را نداشتن سنسور عنوان نموده و فرمودند چيني ميباشد خواهش ميكنم به نمردن ظلم نفرماييد