بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۵
کد خبر : ۱۳۲۱۲۲
حکم قضایی معاون اول دولت دهم که اخیرا از سوی محسنی اژه ای اعلام شده است مورد اعتراض رحیمی واقع شد و او نسبت به حکم صادره خود واکنش نشان داد.

رحیمی در گفت و گو با ایسکانیوز در این باره اعلام کرد: حتما آقای اژه ای می داند حکم صادره قطعی نشده و خود ایشان هم بر این موضوع تاکید می کند، باید توجه داشته باشد که اعلام جزئیات این حکم هم غیرقانونی است.

او با انتقاد از اعلام این حکم تصریح کرد: من فقط محمدرضا رحیمی نیستم، من معاون اول این نظام هستم.بنده 34 سال سابقه خدمت در جمهوری اسلامی ایران را دارم؛ بنابراین نباید این قدر ساده به موضوع نگاه کرد.

معاون اول محمود احمدی نژاد در دولت دهم گفت: جناب آقای اژه ای! معاون اول قوه قضائیه، شما اگر به قانون نگاه کنید خواهید دانست که نباید حکمی که هنوز قطعی نشده است را اعلام کنید.

غلامحسين محسنی اژه‌ای در آخرین نشست خبری خود با خبرنگاران درباره این که حکم معاون اول رییس جمهوری سابق ایران صادر شده است گفت: «تا زمانی که يک حکم قطعی نشده نمی‌توانيم در مورد جزئيات آن صحبت کنيم اما حبس و جزای نقدی شامل حکم وی می‌شود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسین
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶
با ید به متجاوزان در هر پست و مقامی که باشند شدیدا بر خورد ا موال انان مصا دره گردد و سخت ترین مجا زات برایشان در نظر گرفته شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۶
شما كه اينقدر خوب قانون رو بلدي چرا به آقاي رئيس جمهور تو اون مناظره كذايي نگفتي كه آيا مگه حكمي براي پسران آقاي هاشمي صادر شده كه اونهارو مفسد اقتصادي اعلام مي كني...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
شما که هیچ چی رئیس جمهورم اگه تخلف کرد باید دادگاهی بشه آدم هایی مثل شما چون فکر می کنن معاون اول هستند و ... از محاکمه مبری هستند کی به شما این حقو داده اتفاقا باید محاکمه بشی و بیشتر ز همه هم طول بکشه شما که ادعای قانون مداریتون دل آسمون ترکنونده
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.