بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۷۳۳ کیلو گرم هروئین و تریاک، در درگیری شبانه با قاچاقچیان مسلح در شهرستان سیب سوران خبر داد.
کد خبر : ۱۳۴۲۲۲
به گزارش افکارنیوز؛ سرتیپ دوم پاسدار حسین رحیمی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مسلح با استفاده از چند دستگاه خودرو تندرو قصد جابه‌جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در منطقه دهان شهرستان سوران را دارند، بلافاصله چند تیم ویژه از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بررسی موضوع را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پس از هفته‌ها اقدامات گسترده تخصصی، با اشرافیت اطلاعاتی نیمه شب گذشته تعداد سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان را در منطقه دهان شناسایی کردند.

رحیمی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری نیروهای انتظامی شهرستان سوران پس از شناسایی خودروهای حامل مواد، قصد متوقف کردن آن‌ها را داشتند که راننده این خودروها بدون توجه به دستور پلیس، با تیراندازی به سمت ماموران اقدام به فرار کردند.

رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: قاچاقچیان مواد مخدر پس از حدود دو ساعت درگیری مسلحانه با ماموران، با توجه به آتش شدید پلیس و تنگ شدن عرصه بر خود، با به جا گذاشتن خودروهای حامل مواد مخدر از محل متواری شدند.

رحیمی خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای به جامانده از سوداگران مرگ، ۶۳۳ کیلوگرم تریاک و ۹۹.۹ کیلوگرم هروئین به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف و ضبط کردند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.