بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۶
دبیرکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه مواضح رئیس‌جمهور کشورمان در مقابل کامرون کاملاً قاطع بود، گفت: یاوه‌گویی‌های نخست وزیر انگلیس باعث شد تا ما بهتر بتوانیم سخنانمان را به گوش جهانیان برسانیم.
کد خبر : ۱۳۵۰۰۲
"سامان روحانی فوقانی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه سخنان نخست وزیر انگلیس علیه ملت ایران چهره‌ خبیث این کشور را بار دیگر برای افکار عمومی برملا کرد،‌ اظهارداشت: رئیس‌جمهور کشورمان بدون هیچ ابایی پای میز مذاکرات نشست و مسائل جهان اسلام را بیان کرد، بنابراین چطور ممکن است کشورمان به دنبال تروریست و مسائلی که از سوی کامرون مطرح شده است باشد؟

وی با اشاره به اینکه کامرون با این سخنان وجهه خود را نزد افکار عمومی بیشتر از گذشته خراب کرد، ادامه داد: مواضح رئیس جمهور کشورمان در مقابل کامرون کاملاً قاطع بود. همین که سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نسبت به سخنان کامرون واکنش نشان دادند کافی است، چرا که اگر رئیس‌جمهور محترم در این قضیه ورود پیدا می‌کردند کلیه مواضع ما در سایر مسائل مانند تروریسم و داعش تحت‌الشعاع نزاع ما با انگلیس در مجمع عمومی سازمان ملل قرار می‌گرفت که قطعاً این موضوع به ضرر کشورمان بود. 

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌ حرف‌های کامرون باعث شد تا ما بهتر بتوانیم سخنانمان را به گوش جهانیان برسانیم. چرا که رسانه‌ها به گونه‌ای این قضیه را دامن می‌زدند که نشان‌دهنده جنگ‌طللی ایران بود و به هیچ‌ وجه در خصوص مواضع اصولی قدرتمندانه ما اطلاع رسانی نمی‌کردند. لذا بر کسی پوشیده نیست که سخنان کامرون در سازمان ملل برای کشورمان اتفاق ناگواری بود، اما خوشبختانه نتایجی که از آن به دست آمد به نفع ملت ایران بود. 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.