بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
وزیر نفت گفت: تروریسم سبب توسعه خشونت می‌شود و تجربه تاریخی نشان داده است که همه عملیات تروریستی از خارج هدایت می‌شوند.
کد خبر : ۱۸۰۵۱۰

به گزارش بورس نیوز، بیژن زنگنه، وزیر نفت، صبح امروز (پنجشنبه، پنجم مهرماه) به همراه علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، محسن پاکنژاد، معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران و جمعی از مدیران شرکت‌های ملی مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری با حضور در گلزار شهدای اهواز نسبت به شهدای حادثه تروریستی اخیر ادای احترام کرد.

وی پس از ادای احترام به شهدای تروریستی حادثه اخیر اهواز در جمع خبرنگاران گفت: تروریسم سبب توسعه خشونت می‌شود و تجربه تاریخی نشان داده است که همه عملیات تروریستی از خارج هدایت می‌شوند و متاسفانه حادثه تروریستی اهواز هم از این امر مستثنی نبوده است.

وزیر نفت با بیان این‌که دشمنان ایران بسته‌ای از عملیات اقتصادی و سیاسی را علیه ایران سامان داده‌اند، افزود: حادثه تروریستی اهواز هم به شکلی در همان مجموعه و محکوم است.

زنگنه تصریح کرد: ما همچنان راهمان را با قدرت و برای سعادت مردم ادامه می‌دهیم.

به گزارش بورس نیوز، در روز ۳۱ شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، گروهکی تروریستی در حمله‌ای به رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز ۲۴ نفر را شهید و بیش از ۷۰ نفر را زخمی کرد.

وزیر نفت امروز همچنین در نشستی پیرامون مباحث تولید با هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و همچنین جلسه هم‌اندیشی با مدیران ارشد این شرکت حضور می‌یابد.

در این نشست مسائل مربوط به شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بخش‌های تولید و عملیات، پروژه‌های تولیدی بررسی می‌شود.



اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.