معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر خبر داد:
ارائه 70 درصد از خدمات بانکی در پیشخوانهای شهرنت
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر گفت: هم اکنون شهروندان و مشتریان بانک شهر در سراسر کشور 70 درصد از خدمات بانکی ارایه شده در شعب را می توانند در ساعت مختلف شبانه روز از طریق پیشخوان های شهرنت دریافت کنند.
به گزارش بورس نیوز، عیسی قهرمانی چابک با بیان اینکه حرکت به سمت توسعه بانکداری الکترونیک طی سال های اخیر همواره در صدر برنامه های بانک شهر قرار داشته ، افزود: این نوع بانکداری باعث میشود سرعت گردش پول، تسویه حسابها و مبادلات بانکی افزایش یابد که برای اقتصاد، تجار، کسبه و شهروندانی که در بخش های مختلف اقتصادی فعالیت میکنند، بسیار حائز اهمیت است.
وی با تاکید بر اینکه امروزه با توسعه تکنولوژی در حوزه های مختلف زندگی ، بانکداری سنتی جوابگوی نیاز شهروندان و مشتریان شبکه بانکی نیست،تصریح کرد: هم اکنون شهروندان و مشتریان بانک شهر در سراسر کشور 70 درصد از خدمات بانکی ارایه شده در شعب را می توانند در ساعت مختلف شبانه روز از طریق پیشخوان های شهرنت دریافت کنند.
قهرمانی چابک در همین رابطه تصریح کرد: با تلاش کارکنان و مدیران بانک شهر امروز اعتماد به بانکداری الکترونیک و فرهنگ استفاده از دستگاه هایی مانند خود بانک ( VTM – RTM) و دریافت خدماتی مانند افتتاح حساب ، صدور کارت هدیه و سایرخدمات در مکانی خارج از شعبه در حال ارائه و نهادینه شدن است.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر ادامه داد: با توسعه پیشخوان های شهرنت هم اکنون در حدود 360 دستگاه پیشخوان شهرنت در کلان شهرها و شهرهای کوچک در ساعات اداری و غیر اداری و حتی روزهای تعطیل به طور کامل به شهروندان خدمات بانکی ارائه میکنند.
وی با تاکید بر اینکه امروزه با توسعه تکنولوژی در حوزه های مختلف زندگی ، بانکداری سنتی جوابگوی نیاز شهروندان و مشتریان شبکه بانکی نیست،تصریح کرد: هم اکنون شهروندان و مشتریان بانک شهر در سراسر کشور 70 درصد از خدمات بانکی ارایه شده در شعب را می توانند در ساعت مختلف شبانه روز از طریق پیشخوان های شهرنت دریافت کنند.
قهرمانی چابک در همین رابطه تصریح کرد: با تلاش کارکنان و مدیران بانک شهر امروز اعتماد به بانکداری الکترونیک و فرهنگ استفاده از دستگاه هایی مانند خود بانک ( VTM – RTM) و دریافت خدماتی مانند افتتاح حساب ، صدور کارت هدیه و سایرخدمات در مکانی خارج از شعبه در حال ارائه و نهادینه شدن است.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر ادامه داد: با توسعه پیشخوان های شهرنت هم اکنون در حدود 360 دستگاه پیشخوان شهرنت در کلان شهرها و شهرهای کوچک در ساعات اداری و غیر اداری و حتی روزهای تعطیل به طور کامل به شهروندان خدمات بانکی ارائه میکنند.
اخبار مرتبط
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه بانک شهر در گفتوگو با بورسنیوز خبر داد:
تسهیلات بانک شهر به اساتید و غرفه داران / امکان ثبت نام بن کارت در نمایشگاه وجود ندارد
معاون برنامهریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر:
اول مشتری و سپس بنگاه و سودآوری / حفظ منافع شهروندان، اولویت کاری بانک شهر است
مدیر امور سهام بانک شهر:
مشاهده سوابق سهامداران بانک شهر امکانپذیر شد
همراه با هشتمین همایش بانکداری الکترونیک؛
تحقق بانکداری باز با فینتکها
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه بانک شهر در گفتوگو با بورسنیوز خبر داد:
تسهیلات بانک شهر به اساتید و غرفه داران / امکان ثبت نام بن کارت در نمایشگاه وجود ندارد
معاون برنامهریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر:
اول مشتری و سپس بنگاه و سودآوری / حفظ منافع شهروندان، اولویت کاری بانک شهر است
مدیر امور سهام بانک شهر:
مشاهده سوابق سهامداران بانک شهر امکانپذیر شد
همراه با هشتمین همایش بانکداری الکترونیک؛
تحقق بانکداری باز با فینتکها
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.