به گزارش بورس نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ضمن معرفی برند 55 ساله این سازمان، شرح مختصری از فعالیتهای این سازمان ارائه و بر آمادگی سازمان برای جریانسازی، گفتمانسازی و ادبیاتسازی در خصوص حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد.
ابوالفضل کیانی بختیاری در ادامه اظهار کرد: آمادگی داریم با استفاده از ظرفیتهای سازمان از طریق نشستهای تخصصی خانه مدیران، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، ماهنامه تخصصی تدبیر، رتبهبندی شرکتهای برتر کشور و جایزه ملی تعالی سازمانی و با مشارکت شبکه ایران کالا، گفتمانسازی در خصوص حمایت از کالای ایرانی را توسعه دهیم.
تقویت بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط
در این جلسه ارشید زابلیزاده نیز ضمن تاکید بر کاربردی بودن آموزشهای سازمان مدیریت صنعتی و مقبول بودن مدارک آن در تمامی دستگاهی اجرایی اظهار کرد: سازمان مدیریت صنعتی دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزههای آموزش و اعتباربخشی است و شبکه ایران کالا آماده همکاری با سازمان در جهت حمایت از تولیدات ایرانی با کیفیت و تقویت بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط است.
در پایان طرفین بر همکاری همه جانبه در خصوص ترویج فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی در بین خانوادههای ایرانی، حمایت از صاحبان کالاهای ایرانی به منظور الگوسازی در جامعه و حمایت از کارآفرینان در جهت رونق تولید ملی و همچنین برگزاری جایزه رتبه بندی حامیان کالای ایرانی توافق کردند.