بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳
با امضاء تفاهم‎نامه سه‌جانبه صورت گرفت:

ایجاد بیش از ۸۲ هزار فرصت شغلی در بخش کشاورزی

با امضاء تفاهم نامه سه جانبه بین سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت جهادکشاورزی و صندوق توسعه ملی بیش از ۸۲ هزار فرصت شغلی در بخش کشاورزی ایجاد می‌شود.
کد خبر : ۱۸۳۵۱۴
به گزارش بورس نیوز، در این تفاهم نامه اعتباری حدود 18 هزار و 140 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی در نظر گرفته شده است.

سهم صندوق توسعه ملی از تامین این اعتبار 4 هزار میلیارد تومان، تسهیلات بانکی 7 هزار و 500 میلیارد تومان ، از محل قانون اعطای تسهیلات مناطق روستایی 4 هزار میلیارد تومان است، همچنین ٨٨٧ میلیارد تومان نیز از محل یارانه سازمان برنامه و بودجه تامین می‌شود.

توسعه تولید محصولات گلخانه ای، تولید شیلات، گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، فنی و مشاوره ای، مکانیزاسیون، کسب و کارهای نوین و دانش بنیان، دامپروری ، دامپزشکی و گیاهپزشکی10 رشته منتخب بخش کشاورزی است.

بر اساس این گزارش؛ مراسم امضا و مبادله تفاهمنامه برنامه تولید و اشتغال در حوزه جهاد کشاورزی با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی و مرتضی شهیدزاده، رییس صندوق توسعه ملی، امروز در محل سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:

یکی از اهداف دولت، مهار تورم در سال آینده

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس گفت:

مهمترین هدف صندوق توسعه ملی، اعطای تسهیلات برای تولید

چقدر دلار نفتی ذخیره می‌شود

نوسان سهم صندوق توسعه در بودجه

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.