نرخ فروش آبگرمکن و شوفاژ به عنوان اصلیترین محصول شرکت پس از چند ماه رشد، در آبان ماه تثبیتی نسبی را به ثبت رسانده است.
به گزارش بورس نیوز، همانگونه که در جدول فوق نیز مشاهده میگردد، نرخ فروش آبگرمکن و شوفاژ به عنوان اصلیترین محصول شرکت پس از چند ماه رشد، در آبان ماه تثبیتی نسبی را به ثبت رسانده است.
لازم به ذکر است که صرفا با استناد به این افزایش نرخ نمی توان در خصوص افزایش میزان سودآوری شرکت تصمیم گرفت چرا که بخش عمدهای از مواد اولیه مصرفی شرکت در سنوات قبل از نمایندگیهای تولیدکننده قطعات خارجی در ایران و شرکتهای صنایع مس شهید باهنر، فولاد مبارکه و صنایع مس قائم تهیه می گردد که این موضوع بیشک موجب افزایش چشمگیر بهای تمامشده این شرکت در سال جاری است.
اخبار مرتبط
رکودشکنی این پکیجکار در فروش اسفند ماه بررسی شد؛
افزایش 30درصدی مقادیر فروش به همراه رشد 5درصدی نرخ آبگرمکن
در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اعلام شد؛
افت قیمتها در گزارش آبان ماه «ذوبآهن»/ کاهش فروش تیرآهن، میلگرد وش شمش فولاد
رکودشکنی این پکیجکار در فروش اسفند ماه بررسی شد؛
افزایش 30درصدی مقادیر فروش به همراه رشد 5درصدی نرخ آبگرمکن
در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اعلام شد؛
افت قیمتها در گزارش آبان ماه «ذوبآهن»/ کاهش فروش تیرآهن، میلگرد وش شمش فولاد
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه