بانک سامان، خدمات شعبهای را تلفنی میدهد؛
ارائه خدمات جدید بانک سامان
بانک سامان برای راحتی مشتریان و حذف نیاز به حضور فیزیکی در شعب، مرکز خدمات «تِلبانک» را راهاندازی کرد.

این گزارش حاکی است خدمت مورد نظر مشتریان در این درگاه، بهصورت ترکیبی از امکانات تلفنی و گفتگوی مستقیم با بانکداران انجام میشود لذا برای تایید هویت مشتری ارایه خدمات با وارد کردن شماره مشتری و رمز تلفنبانک از سوی مشتری در صفحهکلید تلفن ممکن خواهد بود.
علاقه مندان برای دریافت خدمات از مرکز " تِلبانک" می توانند روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 7:30 تا 22:30 ازطریق تماس با شماره 0216422 و ارتباط با سر شماره 3 اقدام کنند.
اخبار مرتبط
در سه ماهه نخست۹۷ ؛
۸.۵۵۰ میلیارد دلار تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی پرداخت شد کارشناس بازار سرمایه در گفتوگو با بورسنیوز مطرح کرد:
چشمانتظاری بازار سرمایه به سوئیفت اروپایی / علامت سوال بر زیان انباشته بانکها کارشناس بازار سرمایه در گفتوگو با بورسنیوز مطرح کرد:
جایگزینی خط اعتباری جدید بهجای سوئیفت/ تنور تحریمها برای نفتیها داغ نمیشود کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با بورس نیوز مطرح کرد:
وزارت نفت نگران کاهش قدرت چانه زنی در سه ماهه نخست۹۷ ؛
۸.۵۵۰ میلیارد دلار تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی پرداخت شد کارشناس بازار سرمایه در گفتوگو با بورسنیوز مطرح کرد:
چشمانتظاری بازار سرمایه به سوئیفت اروپایی / علامت سوال بر زیان انباشته بانکها کارشناس بازار سرمایه در گفتوگو با بورسنیوز مطرح کرد:
جایگزینی خط اعتباری جدید بهجای سوئیفت/ تنور تحریمها برای نفتیها داغ نمیشود کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با بورس نیوز مطرح کرد:
وزارت نفت نگران کاهش قدرت چانه زنی ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه