صدور دستورات لازم برای تمام شعب بیمه پارسیان
به گزارش بورس نیوز، از همان ساعات اولیه وقوع حادثه سیل در استانهای گلستان و مازندران، مدیریتها و شعب بیمه پارسیان علیرغم فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی درکشور، با تمهیداتی که هرساله از طرف مدیریت شرکت جهت حضور همکاران در شعب و مدیریتها حتی در این ایام بصورت شیفتهای کاری در نظر گرفته میشود، آمادگی اولیه برای مواجه با این حادثه وجود داشت.
در همان روز اول حادثه، ستادی در دفتر مرکزی با دستور مستقیم مدیرعامل و با حضور معاون فنی و ریاست کمیته فنی و مدیران فنی مربوطه و نیز مدیریت امور شعب و نمایندگان و مدیریت روابط عمومی تشکیل و اطلاعرسانیهایی مستمر به همکاران سراسر کشور و سازماندهی اولیه به بهترین نحو برای مواجه با این حادثه شکل گرفت و دستورات لازم برای تمامی شعب و مدیریتهای بیمه پارسیان بمنظور رسیدگی سریع به پروندههای بیمهگذاران آسیبدیده از سیل صادرشد.
تماس مستمر با روسای شعب و اخذ گزارشات فنی و دقیق توسط ستاد هماهنگی از بدو وقوع حادثه سیل انجام و خوشبختانه هیچگونه تأخیری در کارها بوجود نیامد و تیمهای کارشناسی و ارزیابی بیمه پارسیان کار بازدید، ارزیابی و کارشناسی خسارت را به سرعت آغاز کردند و تاکنون نیز بیشتر کارشناسی و بازدیدها در تمامی استانهای آسیبدیده از سیل انجام و تعدادی از خسارتها که پرونده آن تکمیل شده بود نیز پرداخت شدهاند، همچنین در شهرهایی که بیمه پارسیان شعبه ندارد از جمله آققلا و پلدختر، تیمهای ارزیابی خسارت بصورت موقت مستقر شده و فعالیت ارزیابی و کارشناسی خود را آغاز کردهاند و بدون وقفه در حال بازدید و ارزیابی خسارتهای اعلام شده هستند.
با توجه به اینکه هنوز امکان مراجعه و بازدید در برخی محلها وجود ندارد به محض مهیا شدن شرایط، ارزیابی آنها نیز به سرعت صورت خواهد پذیرفت تا در اسرع وقت به پروندههای ایشان رسیدگی شود.