ثبت بیش از 15هزار شکایت مردمی در فروردین ماه
به گزارش بورس نیوز، بر اساس آمار اعلام شده از سوی سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان 15 هزار و 783 شکایت مردمی پیرامون کالا و خدمات در فروردین ماه سال جاری از طریق ستاد خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها اعلام شده است که 13 هزار و 429 مورد مربوط به کالا و 2 هزار و 354 شکایت به مربوط به خدمات بوده است.
از مجموع شکایات رسیدگی شده، پنج هزار و 335 فقره متخلف و 5 هزار و 854 مورد غیرمتخلف شناخته شدهاند و چهار هزار و 594 شکایت نیز در مرحله بررسی است.
از مجموع شکایات دریافتی فروردین ماه امسال، 71 درصد شکایات رسیدگی شده و 29درصد بدلیل استعلامات حقوقی یا درخواست نظریه کارشناسی در مرحله رسیدگی است.
بر اساس این گزارش، 10 هزار و 833 شکایت به صورت تلفنی، 2 هزار و 795 مورد حضوری و 2 هزار و 155 فقره کتبی بوده است.