بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
مدیر توسعه بازار «لوتوس» در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

بنگاه‌های تولیدی نیازمند جذب و تجمیع پول‌های خرد در بازارسرمایه

بازارسرمایه بهترین گزینه برای تامین مالی بنگاه‌های تولیدی بوده چراکه با جذب پول خرد و تجمیع آن، اغلب پروژه‌ها نیاز تامین مالی خود را برطرف می‌کنند.
کد خبر : ۱۹۱۶۱۱
حمید گل‌پاشا مدیر توسعه بازار تامین سرمایه لوتوس پارسیان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز اظهار داشت: رونق تولید در شرایط کنونی اقتصاد بدون تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی امری دشوار بوده اما بازارسرمایه بهترین گزینه برای تامین مالی بنگاه‌های تولیدی بوده چراکه با جذب پول خرد و تجمیع آن، اغلب پروژه‌ها نیاز تامین مالی خود را برطرف می‌کنند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، بازارسرمایه برای مردم مبهم بوده و باید مسیر ورود سرمایه‌های خرد همراه با آموزش برای ورودی بیشتر مردم به بازار هموار شود تا ورود سرمایه توام با شکست و فرار سرمایه از بورس نشود.

مدیر توسعه بازار تامین سرمایه لوتوس پارسیان شرایط کنونی اقتصاد نیازمند ورود سرمایه‌گذاران و سرمایه‌های جدید به بازار است، تاکید کرد: ارائه سرویس‌های آنلاین در سرمایه‌گذاری باید در اختیار بازار و سهامداران قرار بگیرد زیرا هدف‌گذاری برای ارائه سرویس‌های ترکیبی برای مشتریان و سهولت کار آنها، می‌تواند شرایط ورود سرمایه به بازار را فراهم سازد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سرویس‌های دیگری در پورتال لوتوس پارسیان وجود دارد اما نباید فراموش کرد که با برداشتن محدودیت از طرف سازمان بورس می‌توان‌ بر تمام بازار تمرکز کرد و شرایط سرمایه‌گذاری را ایجاد کرد ضمن آنکه با ابزارهای سایر شرکت‌ها نیز پلت‌فرم سرمایه‌گذاری هوشمندانه را می‌توان گسترش داد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل تامین سرمایه لوتوس پارسیان

کنترل نوسانات اقتصادی با ابزارهای نوین مالی

مدیرعامل تامین سرمایه لوتوس پارسیان

کنترل نوسانات اقتصادی با ابزارهای نوین مالی

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.