بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خودروسازان ما نتوانستند نیاز بازار را تامین کنند و با توجه به اینکه تا 2 سال آینده هم پیش‌فروش کرده‌اند شرایط خوبی ندارند.
کد خبر : ۱۹۱۷۹۶

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا منصوری درباره واردات خودروهای دست دوم که بعد از استفاده مفید اسقاط می‌شوند اظهار کرد: طرحی را دنبال می‌کنیم که بر اساس آن خودروهای دست دوم ساخت کمتر از 8 سال که در خاک ایران با پلاک ایران در بنادر داریم به جای اینکه اسقاط شوند به داخل وارد کنیم.

وی افزود: وزیر صمت به نمایندگان در خصوص برنامه‌هایشان برای ساماندهی بازار خودرو پاسخ خواهند داد و درخواست ما از وزیر صمت این است که مجوز ورود خودروهای دست دوم که در بنادر و مناطق آزاد هستند را صادر کنند تا این خودروها اسقاط نشده و وارد کشور شوند.

منصوری تاکید کرد: خودروسازان ما نتوانستند نیاز بازار را تامین کنند و با توجه به اینکه تا 2 سال آینده هم پیش‌فروش کرده‌اند شرایط خوبی ندارند. برای اینکه بتوانیم آشفتگی بازار خودرو را کاهش دهیم تزریق خودرو به بازار الزامی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مراحل بعدی میتوانیم واردات خودروها را پیگیری کنیم که با کنترل دولت و بدون ایجاد رانت اجازه واردات خودرو را بدهند تا بتوانیم عرضه را در بازار افزایش دهیم.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

بیمه خسارت افت قیمت خودرو اجرایی شود

از بین خودروسازان داخلی اتفاق افتاد؛

کسب امتیاز 762در شاخص رضایت مشتریان برای ایساکو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

پیش‌فروش خودرو به صلاح کشور نیست

با موافقت نمایندگان مجلس در صحن علنی صورت گرفت؛

بررسی طرح یک فوریتی ساماندهی صنعت خودرو

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.