مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت:
برندسازی، ضعف اصلی تولیدکنندگان پوشاک ازجمله ورزشی است
مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ضعف اصلی این بخش مربوط به موضوع برندسازی است که بهتر است قدمهای بهتری در این راستا برداشته شود.
به گزارش بورس نیوز، صادق نجفی در نشست مشترک برخی از مدیران تیم های ملی و تولید کنندگان پوشاک بر لزوم حمایت از تولید داخل در دوره تحریم اظهار کرد: تولیدات داخلی به ویژه در حوزه پوشاک و البته ورزشی طی چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته و از نظر کیفی هم محصولات خوبی را به بازار عرضه میکنند.
وی افزود: ضعف اصلی این بخش مربوط به موضوع برندسازی است که بهتر است قدمهای بهتری در این راستا برداشته شود.
دستیار ویژه وزیر صمت بیان کرد: ورزش محیطی کاملا رسانهای دارد و میتوان در راستای ترویج اهداف بزرگ «نهضت ساخت داخل» و نیز جلب مشارکت عمومی به ویژه نسل جوان به سوی حمایت از تولیدات داخلی حرکت کرد.
در این جلسه تولیدکنندگان داخلی آمادگی خود را برای تولید پوشاک ورزشی اعلام کردند.
اخبار مرتبط
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:
افزایش بیش از یک میلیارد ریالی مبادلات اقتصادی ایران و پاکستان معاون امور صنایع وزارت صمت:
ظرفیت داخلی، توان تولید بسیاری از قطعات وارداتی را دارد در سال 97 در پالایشگاه گاز بیدبلند اتفاق افتاد؛
صرفه جویی 200 میلیارد ریالی با خرید کالاهای ساخت داخل وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد:
تامین نقدینگی واحدهای تولیدی اولویت ویژه وزارت صمت وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:
افزایش بیش از یک میلیارد ریالی مبادلات اقتصادی ایران و پاکستان معاون امور صنایع وزارت صمت:
ظرفیت داخلی، توان تولید بسیاری از قطعات وارداتی را دارد در سال 97 در پالایشگاه گاز بیدبلند اتفاق افتاد؛
صرفه جویی 200 میلیارد ریالی با خرید کالاهای ساخت داخل وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد:
تامین نقدینگی واحدهای تولیدی اولویت ویژه وزارت صمت ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه