شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد:
سایپایدک، برترين شبكه خدمات پس از فروش خودرو كشور
سازمان خدمات پس از فروش سايپا موفق به كسب رتبه نخست ارزيابي شبكه نمايندگيها در بين شركتهاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو شد و عنوان برترين شبكه خدمات پس از فروش خودروي كشور به سايپايدك اختصاص يافت.
به گزارش بورس نیوز، بهزاد پناهیمديرعامل سايپايدك با اعلام اين خبر افزود: در سال رونق توليد و با تلاش شبكه نمايندگيها، در آخرين ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، سايپايدك موفق به كسب رتبه نخست ارزيابی شبكه نمايندگی های ارائه دهنده خدمات پس از فروش شد.
پناهی ادامه داد: بر اساس اعلام نتايج ارزيابیشركت بازرسی كيفيت و استاندارد ايران، سايپايدك با دارا بودن 600 نمايندگي مجاز و كسب امتياز 88 در ارزيابي خودروهاي سبك و امتياز 86 در ارزيابي خودروهاي سنگين (زامياد)، موفق به كسب مقام اول در بين 45 شركت ارائه دهنده خدمات پس از فروش و مجموع 2450 نمايندگي مجاز سبك و سنگين بر اساس امتياز ارزيابی وضعيت تعميرگاه های مجاز شده و اين در حالی است كه امتياز متوسط تعميرگاه های سبك و سنگين كل كشور به ترتيب 83 و 76 بوده است.
وی افزود: شركت سايپايدك از حيث اجراي مفاد آئين نامه قانون حمايت از حقوق مصرف كنندگان، جايگاه داراي انطباق خيلي زياد را به خود اختصاص داده است.
مديرعامل سايپايدك يادآور شد: در ارزيابي سال 1397 بر اساس معيارهای دستورالعمل شرايط و ضوابط ارزيابی خدمات پس از فروش، 330 نمايندگي اين شركت در سطح كشور موفق به كسب رتبه يك شدند كه منتج به بيشترين رشد امتياز شده همچنين سايپايدك در بخش امتياز رضايت شبكه از شركتهای خدمات پس از فروش، موفق به كسب مقام نخست در بين شركتهای توليدكننده خودرو شده است.
اخبار مرتبط
قائممقام مدیرعامل گروه سایپا در امور فروش خبر داد:
تحویل ۷۰ هزار محصول سایپا به مشتریان در دو ماه
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه