بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس گفت:

عرضه لاستیک‌های تاریخ مصرف گذشته

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس گفت: ورود دستگاه قضا به پرونده عرضه لاستیک‌های تاریخ مصرف گذشته در بازار لازم بوده و مجلس و قوه قضائیه اجازه نخواهند داد که عده‌ای برای کسب سود بیشتر، جان و سلامتی مردم بازی کنند.
کد خبر : ۱۹۷۴۳۹
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، شادمهر کاظم زاده درخصوص موضوعات مطرح شده درباره عرضه لاستیک‌های تاریخ مصرف گذشته در بازار، اظهار کرد: به طور قطع این مسئله به هیچ وجه قابل قبول نیست، زیرا فروش لاستیک‌های منقضی شده، موجب افزایش حوادث رانندگی می‌شود.

وی افزود: عرضه این نوع لاستیک در بازار، بازی با جان مردم است و مطمئنا مسببان این موضوع، تخلف غیرقابل جبرانی را انجام داده اند.

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در خانه ملت ادامه داد: ورود دستگاه قضا به پرونده عرضه لاستیک‌های تاریخ مصرف گذشته در بازار لازم بوده و مجلس و قوه قضائیه اجازه نخواهند داد که عده‌ای برای کسب سود بیشتر، جان و سلامتی مردم بازی کنند.

کاظم زاده خاطرنشان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولیان اصلی حوزه عرضه لاستیک و حمل و نقل باید نسبت به موضوعات مطرح شده درباره عرضه لاستیک‌های تاریخ مصرف گذشته در بازار، شفاف‌سازی کنند.

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس گفت: من در اینجا اعلام می‌کنم که این کمیته آماده دریافت مستندات مربوطه به عرضه لاستیک‌های تاریخ مصرف گذشته و بررسی دقیق این موضوعات است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی:

انتقاد به واردات تایرهای بی‌کیفیت

مدیر اداره اعتبارات و منابع مالی گروه صنعتی بارز در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

عدم تخصیص به موقع ارز، علت افزایش هزینه‌های تولید/ خبرهای خوب از فروش و صادرات

کاهش مبلغ فروش ماهیانه این تایرساز در تیرماه؛

نرخ فروش لاستیک رادیال به ۲۱۰ میلیون ریال رسید

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.