بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
شرکت پتروشیمی جم بعنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های بورسی کشور، اقدام به استقرار نظام حاکمیت شرکتی در این شرکت و شرکت‌های تابعه خود کرده است.
کد خبر : ۲۰۲۹۰۵

پتروشیمی جم در مسیر شفافیت بیشتر با استقرار نظام حاکمیت شرکتی

به گزارش بورس نیوز، محمدحسین پاشنه طلا معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت پتروشیمی جم ضمن بیان مطلب فوق گفت: به منظور دستیابی به اهداف مهمی چون تنظیم روابط بین مدیریت شرکت، هیات مدیره، سهامداران و سایر ذینفعان اقدامات مهمی در دست اقدام است.

وی ادامه داد: همچنین استقرار ساختارهای لازم جهت کنترل عملکرد داخلی، تجزیه و تحلیل ریسک ها وکاهش اثرات آنها، کنترل انتصابات، رعایت اخلاق کسب و کار، تنظیم و نظارت دقیق بر مسئولیت اجتماعی شرکت و حمایت از افشاگران فسادهای مالی و در نهایت بهبود عملکرد شرکت و پاسخگویی هیات مدیره در برابر ارزش ذینفعان و سهامدارن و افزایش سطح اعتماد و شفافیت در فعالیت‌های شرکت برای تمام سرمایه‌گذاران، کمیته راهبری حاکمیت شرکتی در پتروشیمی جم با پیشنهاد مدیرعامل شرکت و تصویب هیات مدیره ایجاد شده و طی جلسات مختلفی، اقدامات لازم در این خصوص را برنامه‌ریزی و هدایت می‌نماید.

اعضای کمیته راهبری حاکمیت شرکتی پتروشیمی جم را معاون برنامه‌ریزی و توسعه، معاون مالی، مدیر تامین مالی و ارزی، مدیر امور مجامع و شرکت‌ها، مدیر حسابرسی داخلی، مدیر سرمایه‌گذاری و پروژه‌ها و دبیرهیئت مدیره تشکیل می‌دهند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاون برنامه ریزی تلفیقی و فناوری اطلاعات پتروشیمی جم مطرح کرد: 

افزایش ظرفیت اسمی ۳۰۶ هزار تنی "جم"

رشد فروش به کمک زیرمجموعه‌ها؛

"جم" از رشد سود خود خاطرجمع شد

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.