بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲
کد خبر : ۲۰۷۷۴۴

 

 به گزارش بورس نیوز؛ شرکت معدنی املاح ایران به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه تاصیکو و شستا با داشتن 4 واحد تولیدی و یک طرح توسعه در حال اجرا، بزرگترین تولیدکننده سولفات سدیم و یکی از تولیدکنندگان عمده و بزرگ نمک تصفیه در ایران است.

 بر این اساس تولید این شرکت در 9 ماهه سال 98 نسبت به 9 ماهه سال 97 ، 4 درصد رشد داشته و از196هزار تن به 204 هزار تن رسیده است. آمار صادرات این شرکت در دوره زمانی فوق الذکر دارای رشد 57 درصدی صادرات محصولات می باشد . آن هم در شرایطی که صادرات با مشکلات و موانع زیادی رو به رو بوده است. نکته قابل تامل صادرات ارزی این شرکت است. در 9 ماهه سال 97 صادرات ارزی این شرکت 350 هزاردلار و در 9 ماهه سال 98 صادرات ارزی این شرکت به 550 هزار دلار رسیده است.

 رشد 68 درصدی درآمدهای عملیاتی این شرکت نشان می دهد این شرکت توانسته است میزان تولیدات و فروش محصولات خود را به میزان بالایی افزایش دهد. بر اساس گزارش های عملکردی در 9 ماهه منتهی به آذر ماه 97 میزان فروش شرکت از 1233 میلیارد ریال به 2070 میلیارد ریال در 9 ماهه سال 1398 رسیده و رشدی 68 درصدی را تجربه کرده است. همچنین سود خالص این شرکت از 634 میلیارد ریال در 9 ماهه منتهی به آذر ماه 97 به 1193 میلیارد ریال در مدت مشابه سال 98 رسید و موجب شده است رشدی 88 درصدی را آشکار سازد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۱۰ درصدی نرخ فروش این شرکت؛

نرخ سولفات سدیم "شاملا" گران شد

در پی انتخاب پیمانکار این شرکت معدنی؛

"شاملا" کارخانه می سازد

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.