آمارها نشان میدهد که دیگر تبلیغات رنگ باخته و مثل گذشته جایگاه خود را ندارد.
به گزارش بورس نیوز، اگر ۵۰ سال پیش شرکتها همان مبلغی رو صرف تحقیق و توسعه میکردند که برای تبلیغات و بازاریابی هزینه میکردند اما؛ در سالهای اخیر این روند تغییر کرده است.
شرکتها درک کرده اند که بدون نوآوری و بهبود فناوری قادر به رقابت در بازار نخواهند بود؛ حتی اگر هزینههای زیادی برای بازاریابی و تبلیغات خرج کرده باشند.
از این رو، در چند سال اخیر، هزینه تحقیق و توسعه چندین برابر هزینه بازاریابی و تبلیغات است.
اخبار مرتبط
ساعت پنج و نیم عصر؛
برنامه های سرگرم کننده بورس تهران برای سهامداران کرونا گریز!
ساعت پنج و نیم عصر؛
زیرخاکی های شرکت بورسی
تبلیغات با شیوه ای دیگر؛
شورای نگهبان، خدا قوت!
ادامهی سیرک نامزدهای مجلس؛
ورود پلنگ های اینستاگرام به عرصه تبلیغات
ساعت پنج و نیم عصر؛
برنامه های سرگرم کننده بورس تهران برای سهامداران کرونا گریز!
ساعت پنج و نیم عصر؛
زیرخاکی های شرکت بورسی
تبلیغات با شیوه ای دیگر؛
شورای نگهبان، خدا قوت!
ادامهی سیرک نامزدهای مجلس؛
ورود پلنگ های اینستاگرام به عرصه تبلیغات
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه