"غپاک"
شرکت لبنیات پاستوریزه پاک
میزان فروش ماهیانه شرکت در اردیبهشت ماه امسال ۹۳۸،۴۱۲میلیون ریال بوده است که نسبت به فروردین ماه ۹۹ رشد ۱۱ درصدی را نشان میدهد.
مقایسه فروش شرکت در اردیبهشت ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ نشان میدهد میزان فروش شرکت ۱۶ درصد افزایش یافته است.
فروش داخلی شرکت در ماه اردیبهشت ۹۲۵،۳۶۶ میلیون ریال بوده است که رشد ۱۰ درصدی را نسبت به فروردین ۹۹ نشان میدهد.
بیشترین فروش تولیدات شرکت در اردیبهشت ماه امسال، محصول انواع شیر بوده است.
فروش صادراتی شرکت در اردیبهشت ماه سال امسال ۱۳،۰۴۶ میلیون ریال بوده است، که در فروردین ماه هیچ صادراتی نداشته است.
شرکت لبنیات پاستوریزه پاک
میزان فروش ماهیانه شرکت در اردیبهشت ماه امسال ۹۳۸،۴۱۲میلیون ریال بوده است که نسبت به فروردین ماه ۹۹ رشد ۱۱ درصدی را نشان میدهد.
مقایسه فروش شرکت در اردیبهشت ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ نشان میدهد میزان فروش شرکت ۱۶ درصد افزایش یافته است.
فروش داخلی شرکت در ماه اردیبهشت ۹۲۵،۳۶۶ میلیون ریال بوده است که رشد ۱۰ درصدی را نسبت به فروردین ۹۹ نشان میدهد.
بیشترین فروش تولیدات شرکت در اردیبهشت ماه امسال، محصول انواع شیر بوده است.
فروش صادراتی شرکت در اردیبهشت ماه سال امسال ۱۳،۰۴۶ میلیون ریال بوده است، که در فروردین ماه هیچ صادراتی نداشته است.
بیشترین محصول صادراتی این شرکت انواع بستنی بوده است.
شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت ماه ۹۹ در مجموع مبلغ ۱،۷۷۹،۹۹۴ میلیون ریال فروش داشته است؛ که نسبت فروش تولیدات شرکت در مدت مشابه سال ۹۸ افزایش ۲۳ درصدی را نشان میدهد.
شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت ماه ۹۹ در مجموع مبلغ ۱،۷۷۹،۹۹۴ میلیون ریال فروش داشته است؛ که نسبت فروش تولیدات شرکت در مدت مشابه سال ۹۸ افزایش ۲۳ درصدی را نشان میدهد.
اخبار مرتبط
در ۵ماهه ابتدایی سال بدست آمد؛
۲۳درصد افزایش درآمد "غپاک" / موج صعودی فروش صادراتی "شیرخشک"
کسب زیان ۶۱۷ میلیارد ریالی در سال ۱۳۹۸؛
ناتوانی مدیران "غپاک" در کنترل هزینههای شرکت
در ۵ماهه ابتدایی سال بدست آمد؛
۲۳درصد افزایش درآمد "غپاک" / موج صعودی فروش صادراتی "شیرخشک"
کسب زیان ۶۱۷ میلیارد ریالی در سال ۱۳۹۸؛
ناتوانی مدیران "غپاک" در کنترل هزینههای شرکت
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه