نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفتوگو با بورس نیوز مطرح کرد:
تلفیق اصلاح بازار و خرابی سیستم شایعات نباشند، رفقا هستند؛
"هسته" در نقش جوکر ... صدای سهامدار و پیگیری یک شایعه؛
"هک" آگاه درحد شایعه زیرتابلویی / مرکز "ماهر": درخواست بررسی نداشتیم با وجود مشکل در دانلود درگاه یکپارچه:
"دانا" را از ناکجاآباد دانلود کنید! کارشناس بازار سرمایه در گفتوگو با بورس نیوز مطرح کرد:
تلفیق اصلاح بازار و خرابی سیستم شایعات نباشند، رفقا هستند؛
"هسته" در نقش جوکر ... صدای سهامدار و پیگیری یک شایعه؛
"هک" آگاه درحد شایعه زیرتابلویی / مرکز "ماهر": درخواست بررسی نداشتیم با وجود مشکل در دانلود درگاه یکپارچه:
"دانا" را از ناکجاآباد دانلود کنید! ارسال نظر
نظرات بینندگان
اخبار روز
خبرنامه
من مشتری یه کارگزاری دیگه هستم در روز عرضه اولیه شگویا که بازدهی خیلی بالاتری داشت همین مشکل پیش اومد و بنده نتونستم خریداری کنم.
پیگیر شدم نهایتا گفتن شرکت واسط زیر بار مسئولیت نمیره و مشکل رو قبول نمی کنه و ما هم هیچ کاری نمی تونیم بکین
کمتر فکر شکمتون باشید
اخه چرا عرضه اوليه وپويا مث بقيه از روز قبل بصورت افلاين عرضه نشد!؟
گذاشتن دقيقا صبح روزي كه آگاه ب مشكل برخورد
اخه چرا عرضه اوليه وپويا مث بقيه از روز قبل بصورت افلاين عرضه نشد!؟
گذاشتن دقيقا صبح روزي كه آگاه ب مشكل برخورد
کارگزاری خود را عوض کنید لطفا
به هر حال این کارگزاری با تعداد زیادی مشتری بایستی مراقبت بیشتری بکند و تجهیزات زیر ساخت را دائما بروز آوری و توسعه بدهد و تصمیم بگیرد که برای تعداد مشتریانش سقفی قایل شود تا سرور ها و تجهیزات آن بتواند پاسخگو باشد و به حال سرمایه حداقل دو میلیون نفر جمعیت در این سامانه کارگزاری است نبایستی خدا نکرده به مشکلی بخورد که فاجعه برای کشور خواهد بود و یک اعتراض میلیونی در کشور رخ خواهد داد. واقعیت این است که این یک زنگ خطر برای مسئولین مربوطه بود. یک نظارت قوی امنیتی و فناوری اطلاعات قوی کشور بایستی بالا دست این موضوعات باشد. داده ها ی مردم نبایستی دچار اشکال شود. سامانه این کارگزاری معمولا هنگ زیاد میکند و معمولا هیچگونه پاسخگویی و جوابدهی تلفنی یا اینترنتی نمی دهند. بهر صورت از این عرضه اولیه محروم شدیم و مشکلی پیش آمد اما نگران آینده هستیم .خواهش میشود اطلاعات بایستی بصورت ثانیه ای بک آپ گرفته شود بلکه چند تا بک آپ بصورت هم زمان و سیستم هایشان بایستی بسیار حساس مراقبت شود. این مشکل بوجود آمده یک اخطار جدی به مسئولین این کارگزاری بود بایستی تصمیمات جدی بگیرندو از مشکل جدید در آینده بشدت هراسناک و جلوگیری کنند.
کارمزذایی که میگیرید حرومتون باشه
لااقل توهین نکنید
بننظرم برید بمیرید
درمواقع حساس بورس همیشه کند بوده من کارگزاریم رو عوض میکنم به بقیه ام پیشنهاد میکنم کارگزاریتون رو عوض کنید
این خَفت و خطا ، خَفت و خطای اول نیست و خَفت و خطای آخر هم نخواهد بود.
مسئولان نالایق و بی کفایت باید از این کارگزاری بروند.
صدای مشتریان خسارت دیدهء کارگزاری آگاه در تاریخ 1399.04.04 باید به گوش ریاست قوه قضائیه،مسئولان سازمان بازرسی کل کشور،دیوان عدالت اداری برسد نه نهادهای ناظر بورس که "نان خور" این کارگزاری ها هستند(مثل:سازمان بورس و اوراق بهادار)
این مسئولان باید در رسانه ملی از مشتریان خود عذرخواهی کنند.
کارگزاری آگاه فقط اسم درآورده،فکر کردند کین.
به شعبه بجنورد مراجعه کردیم برای احراز هویت پسره سرشو از گوشی بلند نکرد جواب سلام بده!اومده سر کار فیلم نگاه کنه داخل گوشیش.
سه نفر نشستن اونجا نه کار انجام میدن، هیچی هم حالیشون نیست،آنقدر هم بی ادب و بی تربیت که احترام بزرگتر هم سرشون نمیشه.
سر مردم فریاد میزنند هر جا هم کم میارند میفرستن دفتر پیشخوان.
کسی هم کوچکترین توضیحی بده بهشون بر میخوره که عدم اطلاعاتشون و به روشون آورده!
اینارو از کجا پیدا میکنند معلوم نیست؟!!چنان قیافه ای میگیرند سیستم سیستم میکنند انگار همه مردم بیسوادند اینا دانشمندند.هیچ کس سیستم ندیده،سجام و کارگزاری نمیدونه چیه.انگار پشت سیستم ناسا نشسته میخواد موشک هوا کنه انقدر قیافه گرفته!
هر چه میگم مدارک نماینده داخل سجام تایید شده برگشته میگه عکس ها رو باید از سیستم وارد کنی،حجم عکس ها زیاد بوده نماینده رو قبول نکرده!وقتی هم اسکرین سجام و نشون دادم سرشو بلند نکرد نگاه کنه به جاش چشماش و چهار تا کرده تو چشمای من که سیستم جلوما!سجام من با سجام تو فرق داره؟!!خب اگر سیستم جلوته پس چرا میگی عکس و اشتباه وارد کردی؟سجام مدارک نماینده رو تایید کرده،اینا نمیکنند.یه مشت بیسواد جمع شدند دور هم نمایندگی زدند.هیچ نظارتی هم که نیست.هر رفتاری میخوان میکنند.کلا خیلی به سیستم علاقه دارند.هر چی میگی میگن سیستم.فکر کنم کلمه سیستم و تازه یاد گرفتند