راه اندازی "باشگاه مشتریان" تا یک ماه آینده
سید محمد سعید رضوی، مدیرروابط عمومی کارگزاری بانک صادرات در گفتوگو با بورس نیوز، به حضور این کارگزاری در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اشاره و اظهار کرد:طبق برنامه ریزیهای انجام شده، این نمایشگاه با حضور روسای شعب و روسای بانک صادرات استان فارس برگزار شد.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه مفاهیم آموزشی برای مشاورین مالی که در دورههای آموزش غیر حضوری شرکت داشتند، مجددا مرور و مباحث مربوط به بازار سرمایه آموزش داده شد.
به گزارش بورس نیوز، چهارمین نمایشگاه بانک، بورس، بیمه و فرصتهای سرمایه گذاری در تاریخ ۱۱ الی ۱۴ تیرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان فارس و با حضور کارگزاری بانک صادرات برگزار شد.
در ادامه رضوی در خصوص "باشگاه مشتریان" کارگزاری بانک صادرات گفت: براساس برنامه ریزیهای صورت گرفته توسط بخش روابط عمومی، در فاز نهایی راه اندازی باشگاه مشتریان به سر میبریم.
وی ادامه داد: با توجه به گستردگی شعب بانک صادرات که درگاهی قوی برای جذب مشتری محسوب میشود، خوشحالیم که با خانوادهای بزرگ از مشتریان بانک صادرات روبرو هستیم.
مدیر روابط عمومی کارگزاری بانک صادرات خاطر نشان کرد: به زودی طرحهایی تشویقی در قالب باشگاه مشتریان و در بستر وب اجرایی شده و در برنامه ریزی برای دسترسی در بستر تلفن همراه نیز در دستور کار قرار داشته و تا یک ماه آینده راه اندازی خواهد شد.