بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
تامین سرمایه تمدن یکی از ۱۰ تامین سرمایه کشور است که بیشترین دارایی تحت مدیریت را در میان تمام تامین سرمایه­های دیگر دارد. گفتنی است بخش بزرگی از مشتریان این شرکت از طریق سامانه سرمایه­گذاری آنلاین آی بی شاپ (ibshop) با این شرکت آشنا شده و سرمایه­گذاری خود را انجام داده­اند.
کد خبر : ۲۲۵۳۸۸

سبدگردانی اختصاصی؛ پروژه مشترک بزرگترین تامین سرمایه کشور و آی بی شاپ

به گزارش بورس نیوز، سامانه آی بی شاپ که تحت مدیریت تامین سرمایه تمدن است، کار خود را از اواخر سال ۱۳۹۵ شروع کرد و در ابتدا صرفا پلتفرمی برای خرید و فروش (صدور و ابطال) واحد‌های سرمایه­ گذاری به صورت آنلاین بود؛ اما بعد از مدتی این سامانه با توسعه فعالیت­های خود، دامنه محصولات خود را گسترش داد و محصولات جدیدی از قبیل کارت اعتباری، بیمه و کارت­های تخفیف­دار را بر سبد محصولات خود افزود.

این سامانه با توجه به درخواست­های مکرر سرمایه­ گذاران و اقبال مناسب به بورس در ماه‌های اخیر بالاخره محصول جدید خود به نام سبد سرمایه ­گذاری اختصاصی را در سامانه عرضه کرد. در حال حاضر سبدگردانی اختصاصی صرفا برای مبالغ بالای ۵۰ میلیارد ریال امکان­پذیر است. افرادی که این میزان از دارایی را جهت سرمایه ­گذاری داشته باشند، درخواست سبد خود را می­توانند برای این شرکت ارسال کنند و مدیران سرمایه­گذاری این شرکت با تشکیل جلسات اختصاصی با فرد سرمایه­گذار، استراتژی و اهداف وی را تعیین می­کنند و با توجه به فرم­های مخصوص ریسک سنجی، میزان ریسک­پذیری شخص سرمایه­گذار را ارزیابی می­کنند تا سبدی متناسب با ویژگی­های سرمایه­گذار تدارک ببینند. گفتنی است این شرکت در تمام طول قرارداد، با ارسال گزارش­های دوره­ای مشتریان خود را از وضعیت دارایی­هایشان مطلع می­کند.

سامانه آی بی شاپ اعلام کرده با توجه به شیوع ویروس کرونا درحال حاضر افراد می­توانند برای درخواست سبدگردانی اختصاصی وارد سایت iBshop.ir  شوند و در بخش سبدگردانی فرم مربوطه را پر کنند تا مشاوران سرمایه­گذاری شرکت با آن­ها تماس بگیرند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان در گفت‌وگو با بورس نیوز:

توسعه شعب آی بی شاپ در شهرهای مختلف

مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان در گفت‌وگو با بورس نیوز:

توسعه شعب آی بی شاپ در شهرهای مختلف

ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
افتضاحه فقط یه نگاهی به بازدهی صندوق ثروت آفرین تمدن نسبت به بقیه صندوق ها بندازید متوجه عملکرد بدش میشید
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.