بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
مدیر عامل شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه:

مدعی عنوان《آقای دوغ》 روزانه ۱۵۰تن کمتر از پگاه تولید دارد!

مدیر عامل شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه گفت: بررسی آمار‌های تولیدکنندگان کشور نشان می‌دهد که مدعی عنوان «آقای دوغ» روزانه ۱۵۰ تن کمتر از پگاه تولید دارد!
کد خبر : ۲۳۱۳۵۰

به گزارش بورس نیوز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مدیر عامل شرکت پخش سراسری بازارگسترپگاه، با اشاره به تنوع تولیدات این شرکت گفت: شرکت صنایع شیر ایران به‌صورت روزانه حدود ۱۹۰۰ تا ۲ هزار تن محصول لبنی در طول و عرض جغرافیای کشور توزیع می‌کند که خود نخستین تولیدکننده اغلب آن‌ها مانند ماست، دوغ و پنیر بوده است.

وی توضیح داد: در حال حاضر هر ماه حدود ۸۰۰ قلم کالای لبنی به بازار مصرف سراسر کشور عرضه می‌شود که ۲۰۰ قلم آن کالای پرفروش و اصلی لبنی است.

«آقای دوغ ایران»

داود خسروی، در پاسخ به اینکه مدتی است برخی شرکت‌ها با وجود اطلاع از میزان تولید بالا و گستردگی بازار مصرف محصولات پگاه، مدعی آقایی در برخی از محصولات لبنی را دارند و حتی یکی از آن‌ها در تبلیغات گسترده، خود را «آقای دوغ ایران» معرفی می‌کند، اظهار کرد: اینگونه نیست چراکه میزان تولید دوغ در گروه پگاه هم‌اکنون از آقای دوغ به لحاظ تناژی بیشتر است و روزانه ۱۵۰ تن بیشتر از شرکتی که چنین ادعایی دارد، دوغ تولید می‌کنیم.

خسروی با تأکید بر اینکه این پیشتاز بودن فقط شامل پنیر و دوغ نیست بلکه ابداع برخی از محصولات فعلی صنعت لبنیات یا ورودشان نیز از سوی پگاه بوده است، اضافه کرد: به‌عنوان نمونه پنیر UF که در گذشته به نام پنیر شبنم شناخته می‌شد یا ماست همزده که تولید آن را در پگاه گیلان آغاز کردیم و سپس رقبا ادامه دادند یا ماست دبه‌ای، دوغ و پنیر لاکتیکی یا همان پنیر زیارت که در گلستان تولید شد و همچنین پنیر بلغاری که شروع تولید آن در پگاه گلپایگان بود و شرکت‌های لبنی دیگر پس از پگاه آن را تولید و به بازار عرضه کردند، همگی برای نخستین بار در شرکت صنایع ایران تولید و به بازار عرضه شد.
سلامتی

وی درباره کنترل وضعیت ماشین‌آلات توزیع محصول و راننده‎ها از نظر سلامتی و بهداشت در شرایط کرونا تصریح کرد: ماشین‌ها در بدو ورود به شرکت‌های تولیدی شست‌وشو شده و به پرسنل توزیع اقلام بهداشتی شامل ماسک، اسپری ضدعفونی‌کننده و الکل داده می‌شود و باتوجه به اینکه برخی توزیع کننده‌ها در خطر ابتلا به بیماری هستنند علاوه بر اهدای این اقلام بهداشتی، مراتب پیشگیری از بیماری به آن‌ها آموزش داده شده و اطلاعات مداوم در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد.

به‌گفته خسروی وضعیت سلامت فیزیکی رانندگان نیز بررسی می‌شود که بیشتر این اقدامات به‌طور روزانه بوده و شست‌وشوی ماشین‌ها در هر بار ورود به شرکت‌ها انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه درباره سلامتی محصولات توزیعی یادآور شد: محصولات بسته‌بندی دارد و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی وارد فروشگاه‌ها می‌شود. من به همه مردم و مصرف‌کنندگان محصولات پگاه اطمینان خاطر می‌دهم که دو رسالت اصلی پگاه یکی سلامت آن و دیگری اصالت و ماندگاری محصول در همه حال رعایت می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بازار صادرات پگاه رونق گرفت؛
رشد ۴ برابری صادرات «غفارس»
برای دومین سال متولی رقم خورد؛
پگاه و کسب ۷ تندیس استاندارد ملی و استانی ۹۹
در راستای توسعه بازارهای صادراتی پگاه انجام شد؛
صادرات ۱۰۰ هزار دلاری شیر خشک نوزاد به کویت و افغانستان
ارسال نظر