بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹

کسب رضایت حداکثری مشتری در شرکت فولاد هرمزگان

فولاد هرمزگان در سال جهش تولید موفق شد استاندارد ایزو۱۰۰۰۴ را در خصوص رضایتمندی مشتریان کسب کند.
کد خبر : ۲۳۲۹۳۸

کسب رضایت حداکثری مشتری در شرکت فولاد هرمزگان

میثم چعبی رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان در حاشیه این همایش گفت: برای رسیدن به نتایج مطلوب و تداوم حضور در عرصه تجارت یکی از مهمترین کار‌ها کسب رضایت حداکثری مشتری می‌باشد.
چعبی تاکید کرد: یکی از فاکتور‌های بسیار مهم در رضایتمندی مشتری شناسایی نیاز‌ها و سعی در رفع آن‌ها است؛ که این مهم در فولاد هرمزگان سالانه از طریق نظر سنجی و همچنین برگزاری همایش هاو جلسات حضوری و افزایش سبد محصول طبق نیاز مشتری صورت می‌پذیرد.
رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان با اشاره به اهمیت موضوع رضایتمندی مشتری در فولاد هرمزگان گفت:استراتژی‌ها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان در فولاد هرمزگان تعریف شده است که میتوان از انجام نیاز سنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان، سنجش رضایت مشتریان و دریافت بازخورد از مشتریان و نیاز‌های آتی آن‌ها در راستای سیاست گذاری‌های سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آن‌ها نام برد.
با یستی خاطر نشان کرد: فولاد هرمزگان در سال جهش تولید موفق شد استاندارد ایزو۱۰۰۰۴ را در خصوص رضایتمندی مشتریان کسب کند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاون بهره برداری این فولادسازی خبر داد:
کم نظیرترین تعمیرات سالیانه احیا مستقیم در فولاد هرمزگان
دمای کوره‌های این فولادساز هرمزگانی، دمای درآمد را بالا برد؛
رشد انفجاری درآمدهای "هرمز" از شهریور/ «اسلب» لیدر فروش شرکت
ارسال نظر