به گزارش بورس نیوز، این نشست روز پنج شنبه مورخ ۲۵ دی ماه با هدف ارتقا سطح کیفی خدمات مبتنی بر qr برای مسافران و رانندگان تاکسی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
همچنین در این جلسه موضوع فرهنگسازی و تشویق استفاده از پرداختهای غیرتماسی (کدپراز) برای عموم جامعه برای مسافرین و رانندگان تاکسی مورد تاکید قرار گرفت.
در ابتدای جلسه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) گزارش اقدامات انجام شده این شرکت در راستای ترویج و آگاهی سازی پروژه مذکور در سطح شهر تهران را ارائه کرد. همچنین در این نشست جدیدترین سرویسها و قابلیتهای نرمافزار تاپ به عنوان نرم افزار پیشرو در صنعت پرداخت تشریح شد.
دربخش پایانی این جلسه که به ارائه پیشنهادات مدیران منطقه تاکسیرانی برای ارتقا سطح کیفی خدمات کدپردازتاپ اختصاص داشت مقرر شد پیرامون موضوعات مطرح شده از جمله نیازهای رانندگان، مسافرین، آموزش استفاده از کدپرداز و ... در دستور کار شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) قرار گیرد.
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) به عنوان شرکت پیشرو در حوزه پرداخت الکترونیک کشور با بیش از ۵۰ نمایندگی فعال آمادگی خود را برای ارائه خدمات پرداختهای غیرتماسی کدپرداز تاپ برای تمامی صنوف و سازمانهای دولتی و خصشوصی اعلام کرده است.
کاربران برای نصب اپلیکیشن تاپ میتوانند با ارسال عدد یک به ۳۰۰۰۷۱ ویا با مراجعه به سایت www.code-pardaz.ir اقدام کنند.