گروه بهمن در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان پیشرو است
به گزارش بورس نیوز، گروه بهمن با استاندارد سازی و تغییر نحوه ارائه خدمات و ارتقاء کیفی محیط پذیرش و انتظار مشتریان، مدرنترین مرکز خدمات خودرویی کشور را افتتاح کرد.
در این مراسم محمدرضا شیخ عطار، مدیر توسعه صنایع ریلی و خودرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در پاسخ به این سوال که افتتاح این مرکز چه میزان در افزایش کیفیت خدمات پس از فروش گروه بهمن نقش ایفا میکند، گفت: یکی از الزامات توسعه صنعت خودرو، ارتقاء سطح خدمات پس از فروش به مشتری است که طی آن ارتباط بلندمدت بین مشتری و خودروساز حاصل و منافع هر دو طرف تضمین میشود، به صورتی که آن خودروساز انتخاب همیشگی مشتری وفادار خواهد بود و از سوی دیگر کلیه ریسکهای پیش رو مشتری با طراحی و بکار گیری روشهای نوین در ارائه خدمات پس از فروش کاهش مییابد.
وی افزود: گروه بهمن یک مجموعه موفق خصوصی بوده و به دلیل مزیتهایی همچون بهره وری و سرعت عمل مناسب در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان پیش رو است، البته دیگر خودروسازان بزرگ کشور حداکثر تلاش خود را در اخذ رضایت و دستیابی به جایگاه متمایز در این حوزه را در ماموریت خود تعریف کرده و با رونق و بهبود شرایط شاهد رقابت تنگاتنگ برای صنعت خودروسازی کشور خواهیم بود.
شیخ عطار در خصوص حمایتهای وزارت صمت برای افزایش تولید خودروهای داخلی تصریح کرد: تحریم دو دوره صنعت خودروسازی، نشان از اهمیت و پتانسیل آن در رشد اقتصادی است. با اتخاذ سیاست مناسب در حوزههای مرتبط به صنعت، میتوانیم ضمن استمرار رشد تولید، منافع مشتریان و بنگاههای خودرو ساز تامین گردد. توان تولید خودرو سازی کشور بالغ بر یک میلیون و هفتصد هزار خودرو در سال است که برنامه وزارت صمت در حداکثر سازی شرایط استفاده از این ظرفیت است.
مدیر توسعه صنایع ریلی و خودرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران خاطرنشان کرد: محور اصلی تمرکز ایدرو در حوزه صنعت خودرو سازی، تنوع محصول با رویکرد استفاده حداکثر از ظرفیتهای انسانی و سرمایه گذاری در داخل کشور با اولویت رضایت مندی و مطلوبیت از دیدگاه مصرف کننده است. توسعه ظرفیت تامین مواد و مصالح مصرفی درحوزه فلزات و پلیمرها سبب دستیابی به سطوح بالاتر ایمنی و بهره دهی برای طراحان خودرو میشود. نحوه تامین مواد مصرفی و قیمت گذاری باید متناسب با سیاستهای قیمت گذاری برای تولیدات این صنعت بوده که یکی از ماموریتهای محوله به ایدرو همکاری با دیگر سازمانهای مرتبط درساماندهی این محدودیتهاست.
گفتنی است مراسم افتتاح مدرنترین مرکز خدمات خودرویی کشور با حضور مشتریان شرکت بهمن موتور همزمان با ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و شصت و هشتمین سالگرد تاسیس گروه بهمن برگزار شد. در این مرکز فضایی بالغ بر ۱۱۰۰ متر برای سالن پذیرش و ۱۸۰۰ متر برای تعمیرگاه با جدیدترین تجهیزات و مطابق با استانداردهای جهانی خدمات پس از فروش خودرو احداث شده است.
علاوه بر فضا، الگو برداری از مراکز خدمات خودرویی در کشورهای اروپایی صورت گرفته و تغییراتی مانند ایجاد استانداردهای جدید در عناصر دیداری و فضای پذیرش، ایجاد محیطی آرام با رعایت پروتکلهای بهداشتی به عنوان محل انتظار مشتریان و محیطی امن برای سرگرمی کودکان، استفاده از مبلمان هم رنگ و استاندارد، امکان پذیرایی از مشتریان در کافی شاپ و سایر موارد است. سیستم پذیرش خودرو و ارائه خدمات از شیوههای نوین خدمات پس از فروش بوده و بدین منظور مشتریان میتوانند برای دریافت نوبت و خدمات به صورت تلفنی و اینترنتی اقدام کنند تا لازم نباشد زمانی صرف چنین اقداماتی شود. در زمان دریافت نوبت میتوانند انتخاب کنند که با کدام یک از مشاوران قصد دریافت خدمات خودرو دارند و از ابتدای پذیرش تا ترخیص خودرو در کنار مشتریان حضور خواهد داشت که تمامی هماهنگیها و اطلاع رسانیها توسط مشاور سرویس صورت میگیرد.
بیشتر بخوانید: