تغییر سبد فروش به نفع محصولات باکیفیت
خواندن ۶دقیقه
به گزارش بورس نیوز، امیر عظیمی اظهار کرد: در راستای بهینه کردن سبد فروش محصولات و افزایش سودآوری شرکت نفت ایرانول، تولید و فروش روغنهایی با سطح کیفی بالا در سال جاری افزایش یافت به طوری که فروش روغنهای بنزینی با سطح کیفیت بالا در۱۰ماهه ۹۹ نسبت به دوره مشابه ۹۸ رشد ۱۲درصدی داشته است. به عنوان مثال Racing، Ronia و ۱۶۰۰۰ در ۱۰ماهه ۹۹ نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ترتیب ۲۲۵، ۱۵ و ۱۴ درصد رشد فروش داشته است.
عظیمی افزود: در راستای عرضه مستقیم به مصرفکننده و افزایش شبکه توزیع مویرگی و تغییر سیاستهای عرضه فروش مویرگی، در ۱۰ماهه سال جاری عرضه مستقیم روغنهای دیزلی نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۷درصد رشد داشته است.
وی تصریح کرد: فروش روغن موتور صادراتی و انواع روغنهای صنعتی داخلی نیز طی ۱۰ماهه سال ۱۳۹۹ نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ترتیب ۱۲۵ و ۱۱ درصد رشد داشته اند.
معاون فروش شرکت نفت ایرانول درباره رونمایی از برخی از محصولات این شرکت با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که هفته گذشته صورت گرفت، گفت: سال جاری سه محصول جدید Henza ۲ و ۱۲۰۰۰- ۱۵w۴۰ و Motorow ۱۰w۴۰ در سبد فروش محصولات ایرانول قرار گرفت.
عظیمی ادامه داد: در دنیای امروز بازار هر لحظه تغییر میکند و یک تولیدکننده باید بتواند نیازهای به روز بازار را شناسایی و در راستای آن به تولید بپردازد. در همین راستا بر آن شدیم سطح کیفی این محصولات را که در سالهای گذشته با گرید پایینتری تولید میشدند، بهبود بخشیم.
معاون فروش شرکت نفت ایرانول تصریح کرد: روغن دنده اتوماتیک IV - ATF sp، روغن موتور بنزینی ایرانول یونا Youna -API SN plus ۵w۳۰، ضد یخ CoolMax، گریس لیتیوم کمپلکس، گریس LNGI۰۰، روغن هیدرولیک ضد آتش، روغن محافظ ورق فولاد، نیز طراحی، تولید و بخشی از آن در سال ۹۹ به بازار کشور عرضه شده است.
وی بیان کرد: همچنین روغن موتور دیزلی یورو دیزل در پایان سال ۱۳۹۸ طراحی و از نیمه سال ۱۳۹۹ به بازار عرضه شده که به دلیل شرایط کرونایی حاکم در کشور رونمایی این محصول صورت نپذیرفته بود.
عظیمی گفت: به طور قطع تولید محصولات با کیفیت یک شبه اتفاق نمیافتد و این خروجی مرهون زحمات مدیران قبلی و فعلی این شرکت است که پیوسته در تلاشاند با نیازهای به روز جامعه قدم بردارند.
بیشتر بخوانید: