کتاب الفبای ارایه خدمات پشتیبانی به مشتریان منتشر شد
خواندن ۲دقیقه
به گزارش بورس نیوز، کتاب الفبای ارایه خدمات پشتیبانی به مشتریان ویژه شرکتهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با حمایت شرکت رهپویان ۷ منتشر شد. این کتاب نوشته آقای دکتر علی غفارهاشمی و سرکار خانم نوشین منوچهری است. درحال حاضر نسخه الکترونیکی این کتاب بصورت رایگان در اختیار علاقمندان است.
در این کتاب سعی شده با زبانی ساده تعاریف عمومی در حوزه ارایه خدمات پشتیبانی توضیح و تشریح شود.
شاخصهای کلیدی، مهارتهای مورد نیاز منابع انسانی، چگونگی جذب و آموزش و ایجاد انگیزه برای منابع انسانی و... از دیگر مواردی است که توجه به آن جهت استانداردسازی مدل ارایه خدمات پشتیبانی در کسب و کارهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات الزامی است. مطالعه این کتاب به صاحبین کسب و کار، مدیران، مدیران پشتیبانی، کارشناسان پشتیبانی و علاقمندان به حوزه ارایه خدمات پشتیبانی در شرکتهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشنهاد میشود. این کتاب از سری کتابهای راهبردی در مدیریت کسب و کار بوده که با حمایت شرکت رهپویان ۷ منتشر شده است.
پیش از این کتابهای مفاهیم بازاریابی، گیمیفیکیشن در کسب و کار به نویسندگی آقای دکتر علی غفارهاشمی و همچنین رفتارشناسی مشتری د رفروش با مدل جهانی دیسک به نویسندگی آقای دکتر علی غفارهاشمی و سرکار خانم نوشین منوچهری با حماین این شرکت منتشر شد.
علاقمندان میتوانند با تماس با شرکت رهپویان ۷ نسخه الکترونیکی این کتاب را دریافت کنند.