خدمات به مشتریان با همکاری پست بانک ایران با شرکت ملی پست
خواندن ۲ دقیقه
به گزارش بورس نیوز، رمضانعلی سبحانیفر در نشست صبح امروز با بهزاد شیری؛ مدیرعامل پست بانک در راستای بررسی مفاد تفاهم نامه مشترک دو مجموعه، “شبکه پستی کشور” را دارای ظرفیتهایی بی شمار برای ارائه خدمات اجرایی به نیابت از بانکها در سراسر کشور دانست.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به “قانون برنامه ششم توسعه کشور” با موضوع “واگذاری خدمات نیابتی” در راستای “تحقق دولت الکترونیک” و همچنین “دستاوردهای مثبت همکاری پست با سایر بانکها”، عنوان کرد: “برونسپاری خدمات فیزیکی بانکها به پست از زمینههای مهم همکاری دو مجموعه است.
معاون وزیر ارتباطات، خدمات گسترده پست در سراسر کشور بهویژه مناطق روستایی و کمتر توسعهیافته را یادآور شد و گفت: ارائه خدمات بانکی به کمک پست در محل سکونت مشتریان گامی مهم در راستای ارایه خدمات مطلوبتر و رضایتبخش است که تاثیر بسزایی در کاهش هزینهها دارد.
سبحانیفر به انعقاد تفاهم نامه با دو بانک رسالت و دی اشاره و افزود: “بر اساس این تفاهم نامهها مقرر شده است پست درارائه خدماتی که منجر به ایجاد شعب مجازی میشود با آنها همکاری کند.
به گفته مدیرعامل شرکت ملی پست، خدماتی از قبیل احراز هویت مکانی، افتتاح حساب، توزیع کارتهای مشتریان، ارسال دسته چک و توزیع اخطاریهها و ابلاغیهها، اخذ امضای گرم با مراجعه به منزل مشتریان مواردی است که جزو خدمات قابل ارائه پست به شمار میآید.
در ادامه این نشست، مدیرعامل پست بانک با بیان این که انعقاد تفاهمنامه مشترک با شرکت ملی پست، گامی مهم در راستای خدمترسانی بهتر و بیشتر به هموطنان عزیز است، گفت: “گسترش همکاری پست با بانکها باعث میشود جایگاه واقعی پست در اقتصاد ملی تحقق پیدا کند.
شیری ضمن اعلام آمادگی پست بانک در مشارکت با پیمانکاران پست و تامین تجهیزات با رعایت ضوابط، خواستار همفکری و نزدیکتر شدن دیدگاه اعضای کارگروه مشترک دو مجموعه در راستای بررسی راهکارهای استفاده بهینه از ظرفیت فناوری اطلاعات پست در عملی کردن اهداف پست بانک شد.
- بیشتر بخوانید: