عملکرد موفق بانک دی در ارائه خدمات بانکی به صورت غیرحضوری
خواندن ۲ دقیقه
به گزارش بورس نیوز، محمود زمان زاده، معاون فناوری اطلاعات بانک دی در نشستی مجازی با نمایندگان شعب سراسر کشور گفت: در حال حاضر بانک دی با داشتن دستگاههای خودپرداز، خودگردان، کیوسک صدور کارت هدیه، خودبانک و سبد محصولات خود را در حوزه ماشینهای بانکی به بیش از ۱۲۰۰ دستگاه در سطح کشور رسانده است که با توجه به نسبت تعداد ماشینهای بانکی به شعب یک اتفاق منحصربه فرد اتفاق افتاده است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در توسعه زیرساختهای بانکداری دیجیتال در بانک دی گفت: از زمانی که بانک پیادهسازی بانکداری دیجیتال را در دستور کار قرار داده است، ارائه API به سازمانها و فینتکها از طریق پلتفرم بانکداری باز فرابوم، قابلیتهای احراز هویت غیرحضوری سجام، تعریف و ارائه امضای دیجیتال، بحث هویت دیجیتال، ثبت نام غیرحضوری اینترنت بانک، درخواست فراموشی رمز اینترنت بانک به صورت غیرحضوری، افتتاح حساب غیرحضوری، تکمیل ماشینهای بانکی (خودپرداز، کشلس، خودگردان و کیوسک) با قابلیت ارائه خدمات ساتنا، پایا و دریافت رمز کانالهای مدرن را برای مشتریان در بستری امن و راحت فراهم کرده است.
معاون فناوری اطلاعات بانک دی در پایان با اشاره به سرعت عمل و چابکی بانک دی در توسعه زیرساختهای بانکداری دیجیتال در دوره شیوع کرونا تصریح کرد: در دوره شیوع ویروس کرونا با توسعه بانکداری دیجیتال در بانک دی، ضمن کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعبه، قسمت عمدهای از خدمات شعبهای به آسانی و در نهایت سرعت و امنیت به صورت غیرحضوری ارائه شده است که امیدواریم با رهنمودهای همکاران شعب، شاهد افزایش استقبال مشتریان از خدمات غیرحضوری باشیم.
- بیشتر بخوانید: