بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
از ارائه خدمات فروش و پس از فروش سیبا موتور رضایت داریم
مدیرعامل پرسی ایران گاز گفت: خدمات پس از فروش سیبا موتور منطبق با استاندار‌ها و از کیفیت بالایی برخوردار است.
کد خبر : ۲۴۵۳۷۸
نویسنده :
مینا علیزاده

مدیرعامل پرسیران+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، حمیدرضا حدادی، مدیرعامل پرسی ایران گاز در حاشیه مراسم کلید سپاری ۵ دستگاه کشنده FAW درخصوص نحوه همکاری دو مجموعه سیبا موتور و پرسی ایران گاز گفت: قصه همکاری شرکت پرسیران با سیبا موتور در سال ۹۳ با خرید تعدادی دستگاه کشنده آغاز شد.



وی با تاکید بر آنکه کشنده‌های سیبا موتور از کیفیت لازم برخوردار و مورد تایید استاندارد‌های پلیس راهور ناجا و نیز شرکت حمل و نقل فرآورده‌های نفتی است، تصریح کرد: بعد از وقفه ای، سال ۹۹ مجدد برای خرید تعدادی دستگاه کشنده FAW اقدام کردیم و در صورت انعقاد تفاهم نامه ۳ جانبه میان پرسی ایران گاز، صندوق کارآفرینی امید و سیبا موتور تا پایان سال ۱۴۰۰، خرید تعدادی دستگاه کشنده سنگین دیگر را در دستور کار کار قرار داده ایم.

مشتری مداری و ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت و به موقع سیبا موتور نکته دیگری بود که حدادی بدان اشاره و بیان داشت: از سال ۹۳ تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر نارضایتی از خدمات پس از فروش سیبا موتور به بنده نرسیده است و همیشه از کیفیت خدمات ارائه شده از سوی این مجموعه رضایت داشتیم.

مدیرعامل پرسی ایران گاز خاطرنشان کرد: قرار است یک گروه امدادی نیز برای ارائه خدمات بهتر در جاده‌ها راه اندازی شود که بطور حتم نقشی مهم در بالا بردن کیفیت خدمات پس از فروش سیبا موتور ایفا خواهد کرد.

گفتنی است؛ مراسم کلید سپاری ۵ دستگاه کشنده FAW با حضور مدیر عامل گروه بهمن و نیز مدیر عامل سیبا موتور و اعضای هیات مدیره پرسی ایران گاز برگزار شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر