رضایت مشتریان، نخستین اصل کارگزاری بانک سامان
به گزارش بورس نیوز، کارگزاری بانک سامان به عنوان اولین کارگزاری ایران فعالیت خود را در سال ۱۳۴۶ با نام کارگزاری کریشچی با هدف تسهیل خدمات در بازار سهام آغاز کرد. این کارگزاری بعدها با تغییر نام، زیر نظر گروه مالی سامان به فعالیت خود ادامه داد.
- بیشتر بخوانید: " سامان " برای فروش یک دستگاه ساختمان وکالت داد
زمان زیادی طول نکشید تا کارگزاری بانک سامان در سال ۱۳۹۱ رتبه "الف" را در بین کارگزاریها از طرف سازمان بورس و اوراق بهادار کسب کرد.
این مجموعه همواره تلاش کرده در ارائه خدمات نوین پیشتاز باشد و به همین دلیل جزء اولین کارگزاریهایی بود که در حوزه بورس، خدمات آنلاین یا برخط خود را عرضه کرد.
این شرکت در زمینه ارائه خدمات نه تنها از اعتبار مناسبی در بین مشتریان برخوردار بوده بلکه توجه به نیاز مشتری و افزایش جلب رضایت آنها جزو اصول اولیه تعهدات این شرکت است.
طبق گفتگو صورت گرفته با جناب آقای حمیدرضا مهرآور، مدیرعامل کارگزاری بانک سامان، ایشان اذعان داشتند "با استفاده بهینه از تکنولوژی روز دنیا، همواره در پی بهبود و ارائه خدمات به سرمایهگذاران و فعالان بورس هستیم. " به نظر میرسد کارگزاری بانک سامان در پی آن است که با ارتقای خدمات خود، حرکتی متفاوت در راستای کسب رضایت مشتری انجام دهد.
برپایه استانداردهای جهانی و نوآوری، کارگزاری بانک سامان در تلاش است تا بتواند ارائه خدمات در بازار سرمایه را، از نو تعریف کند و با اتکا بر نیروی انسانی متخصص و کارآمد به همراه بیش از ۲۰ شعبه فعال در سراسر کشور، جلوه تازهای به بازار سرمایه ایران بدهد. برای تحقق این تعهدات کارگزاری بانک سامان برنامههای بسیاری دارد که در ادامه به آنها پرداخته شده است.
به عنوان شروع، میتوان به وبسایت جدید کارگزاری که در ۲ آبان ماه سال ۱۴۰۰ (مصادف با میلاد پیامبر اکرم اسلام (ص)) رونمایی شد، اشاره کرد که با بهبود تجربه کاربری، محیط جذابتری برای مشتریان و مخاطبان ایجاد کرده است.
پیشتر نیز، کارگزاری بانک سامان پیشتازی خود را در ارائه خدمات ممتاز به مشتریان، با راه اندازی اولین باشگاه مشتریان درصنعت کارگزاری، اثبات کرده است. باشگاه مشتریان کارگزاری بانک سامان شامل مجموعهای از خدمات متنوع و جذاب است؛ که از جمله این خدمات میتوان به مسابقات، قرعهکشیها و پاداشها اشاره کرد.
در این باشگاه مشتریان که به تازگی از نسخه جدید آن نیز رونمایی شده است، خدمات آموزشی شامل کلاسها، اتاق تحلیل و بولتنهای هفتگی با همکاری و همراهی اساتید برجسته بازار سرمایه درنظر گرفته شده است. با عضویت در باشگاه، مشتریان میتوانند از تخفیفات کارمزد پلکانی از ۱۰ الی ۲۵ درصدی بهرهمند شوند.
به صورت کلی در باشگاه مشتریان کارگزاری بانک سامان خدمات ذیل ارائه میشود:
۱. تخصیص اعتبار بدون بهره (در نسخه جدید)
۲. آموزش تخصصی بازار سرمایه
۳. تحلیل
۴. تخفیفات نقدی
۵. پاداشهای غیر نقدی
۶. مسابقات
همچنین طبق گفتههای مدیر عامل این مجموعه، به زودی امکان جدیدی به سهامداران اراِئه خواهد شد تا بتوانند معاملات الگوریتمی در کارگزاری بانک سامان انجام دهند و حد سود و ضرر را مشخص کنند. این امکان، یکی از بروزترین خدمات حوزه بورسی است.
یکی دیگر از اقداماتی که کارگزاری بانک سامان در جریان بهبود رضایت مشتریان خود انجام داده است، ارائه خدماتی است که روند ورود کسبوکارها به بازار بورس و سرمایه را تسهیل بخشیده و به پلی جهت ارتباط شرکتها و بازار سرمایه تبدیل شود.
با توجه به اخبار مختلف این روزها در رابطه با کارگزاری بانک سامان و سابقه درخشان گروه مالی سامان در ارائه خدمات به روز، انتظار میرود که در آینده اخبار جذاب بیشتری پیرامون این مجموعه بشنویم و در اختیار شما خوانندگان قرار دهیم.