فضای دیجیتال اثرگذاری تبلیغات را بیشتر میکند
بورس نیوز: جلسه کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمهگران ایران با حضور مدیر روابط عمومی سندیکا و مدیران روابط عمومی شرکتهای بیمه به میزبانی بیمه سرمد برگزار شد.
- بیشتر بخوانید: شروع پرقدرت سرمد با رشد ۱۳۴ درصدی حق بیمه تولیدی
مهدی مهدوی، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بیمه سرمد در این جلسه ضمن خیر مقدم به مدیران روابط عمومی شرکتهای بیمه، گفت: امروز حوزه ارتباطات و روابط عمومی، جایگاه ویژهای در سازمانها پیدا کرده که نشاندهنده اهمیت این بخش است.
عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بیمه سرمد افزود: تحولات دنیای دیجیتال، ایجاب میکند که در حوزه روابط عمومی و تبلیغات تغییراتی ایجاد شود و روابط عمومیها بیش از پیش از ظرفیت فضای دیجیتال، برای پیشبرد اهداف سازمان خود بهره ببرند.
وی خاطرنشان کرد: استفاده از این فضا میتواند به افزایش گستره مخاطبان و بالا رفتن اثرگذاری تبلیغات کمک کند.
مهدوی با اشاره به اهمیت روابط عمومی در سازمانها گفت: حوزه روابط عمومی نه تنها هزینهبر نیست، بلکه جنبه سرمایهگذاری دارد و باید نقش این حوزه در سازمانها و جامعه بهتر تبیین شود.
وی افزود: یکی از وظایف روابط عمومی در کنار فعالیت تبلیغاتی، ایجاد آگاهی در جامعه است که این حوزه میتواند در صنعت بیمه کشور با همافزایی میان همه شرکتهای بیمه اتفاق بیفتد و ما میتوانیم در کنار هم، اقدامات مناسبتری را رقم بزنیم و بر محدودیتها غلبه کنیم.
قائم مقام بیمه سرمد همچنین از مدیران روابط عمومی شرکتهای بیمه خواست، ریشههای نارضایتی مردم از برخی خدمات بیمهای را شناسایی کرده و راهکارهای رفع آن را به مدیران ارشد ارائه کنند.
در ادامه این جلسه، اعضای کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمهگران درباره فضای رسانهای صنعت بیمه، حضور در نمایشگاه بانک، بورس، بیمه و اولویتهای مورد نیاز مدیریت روابط عمومی نوین به بحث و تبادل نظر پرداختند.