بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
در همایش کیش اینوکس برگزار شد؛

برگزاری پنل تخصصی تامین سرمایه تمدن

پنل تخصصی نقش پلتفرم‌های مالی در توسعه کسب و کار در مرکز همایش جزیره کیش توسط برگزار شد.
کد خبر : ۲۶۳۳۰۹
نویسنده :
مینا علیزاده

بورس نیوز: در این پنل دلیری از نقش دولت‌ها و بخش خصوصی در توسعه فین تک گفت، همچنین ناصرپور درباره هوشمندسازی در بازار سرمایه با نگاهی بر reg tech‌ها ایراد سخن کرد.

در بخش دیگر این پنل دهقان از حاکمیت و مالکیت داده سخن گفت، دیردار نیز درباره ضرورت هوشمندسازی کسب و کار‌ها صحبت و در نهایت قاسمی از نقش کلاس‌های جدید دارایی در مدیریت آن سخنرانی کرد.

در این بین بهنام محسنی، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن مطرح کرد :شرکت‌های تامین سرمایه و نهاد‌های مالی نقش عمده ای در بازار پول ایفا می‌کنند باید گفت پل ارتباطی میان بازار سرمایه و پول فین تک است.

در انتهای مراسم و در جریان جلسه پرسش و پاسخ مصطفی دیردار، مدیرعامل شرکت صحرا از زیر مجموعه‌های شرکت تمدن به سوال خبرنگار بورس نیوز چنین واسخ داد: طراحی اکوسیستم مالی در برنامه تامین سرمایه تمدن قرار گرفته است، این اکوسیستم مالی به تمام ابزار‌های مالی کمک می‌کند. از طرفی شرکت می‌تواند برای کسب و کار‌های که قصد ورود به حوزه فین تک را دارند‌ ای پی‌ ای ایجاد کند.

وی ادامه داد: همچنین شرکت ارائه مشاوره، طراحی راه حل در بستر فناوری و تعدادی از خدمات در همین حوزه را در گروه فعالیتی خود اضافه کرده است.

دیردار درباره چگونگی کمک این خدمات به بازار سرمایه تشریح کرد: برای پیشبرد برخی از اهداف باید یکسری از بدیهیات مهیا باشد، که کسب و کار‌های فعال در این حوزه مجبور به اختراع مجدد چرخ نشوند. بستری باید ایجاد شود که با استفاده از آن کسب و کار‌های این چنینی، تنها به فکر سودآوری باشند.

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فین‌تک‌ها و راه‌حلی برای نسخه‌های سخت بورس
در گفت‌وگو با بورس‌نیوز عنوان شد؛

فین‌تک‌ها و راه‌حلی برای نسخه‌های سخت بورس

راه‌حل‌های آینده بازارسرمایه یک انتخاب نیست!
محسنی با اشاره به استراتژی آینده "تمدن" تاکید کرد؛

راه‌حل‌های آینده بازارسرمایه یک انتخاب نیست!

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.