بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
مدیرعامل شرکت بیمه پارسیان گفت: طرح "کروکی آنلاین" است که برای اولین بار در صنعت بیمه کشور انجام شده فرایند آن به صورت کامل تعریف شده است. این طور نیست که بخشی از فرایند حضوری و بخشی دیگر غیرحضوری باشد. 
کد خبر : ۲۷۰۶۳۹

سه طرح جدید شرکت بیمه پارسیان رونمایی شد/ اجرای

هادی اویار حسین، مدیرعامل شرکت بیمه پارسیان در گفتگو با بورس نیوز، درباره ارزیابی خود از برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اظهار کرد: حضور مراجعین به نمایشگاه خوب و فرصتی است که مراجعه کنندگان با محصولات بیمه‌ای آشنا شوند. البته هر سال که جلو می‌رویم محصولات بیمه‌ای به سمت دیجیتالی شدن می‌روند و فضای مجازی برای ارائه خدمات بیمه‌ای از جمله صدور بیمه نامه یا دریافت خسارات بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: به همین دلیل باتوجه این موضوع، کمیته دیجیتالی در شرکت بیمه پارسیان فعالیت می‌کند. در این راستا در سال جاری سه محصول جدید را در نمایشگاه عرضه کردیم. 

مدیرعامل شرکت بیمه پارسیان در این باره ادامه داد: محصول "چتر همراه پارسیان" که روی سیستم‌های اندروید و IOS وجود دارد که به راحتی قابل نصب خواهد بود و افراد می‌توانند با نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن‌های همراه خود هر نوع بیمه نامه، مراکز و نمایندگی‌های شرکت بیمه پارسیان را مشاهده کنند.

اویار حسین، درخصوص محصول دیگر شرکت بیمه پارسیان بیان کرد: محصول دیگر که برای نخستین بار در کشور عرضه می‌شود "بیمه نامه قلک" نام دارد که زیرمجموعه بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری است. با همکاری بانک و بیمه هر فردی می‌تواند از بانک درخواست کند که هر روز در پایان وقت اداری چند رقم آخر حساب بانکی وی به موجودی حساب بیمه عمر و سرمایه گذاری واریز شود. اگر دقت کرده باشید کسی به چند رقم آخر حساب بانکی خود دقت نمی‌کند. مبالغ خورد حساب بانکی هر روز آخر وقت خارج و در بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری پرداخت می‌شود. آخر هرماه افراد می‌بینند که به عنوان مثال ۲۰۰ هزار تومان حق بیمه برای بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری پرداخت کرده و اصلا متوجه نشده است. این یک نوع بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری است که روش پرداخت آن ساده بوده و همه مزایای بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری را داراست.

وی خاطرنشان کرد: طرح دیگر "کروکی آنلاین" است که برای اولین بار در صنعت بیمه کشور انجام شده فرایند آن به صورت کامل تعریف شده است. این طور نیست که بخشی از فرایند حضوری و بخشی دیگر غیرحضوری باشد. 

مدیرعامل شرکت بیمه پارسیان در این باره توضیح داد: افراد می‌توانند با نصب این اپلیکشیشن بر روی تلفن‌های همراه خود برای پرداخت و دریافت خسارت مالی اقدام کنند. افراد می‌توانند با شماره تلفن‌های موجود در این اپلیکیشن تماس گرفته و مشخصات خودرو را به گروه کارشناسی اعلام کنند. پلیس و بیمه مرکزی نیز برای صحت بیمه نامه به صورت آنلاین با هم در ارتباط هستند. وقتی بیمه نامه را می‌گیریم، صحت دو بیمه نامه فرد مقصر و زیاندیده را مشخص می‌کنیم. از آن عکس گرفته و لوکیشن محل مشخص می‌شود. پلیس تشخیص می‌دهد که زیاندیده چه کسی است. اگر دو طرف پذیرفتند، مرحله بعدی آغاز می‌شود. در مرحله بعدی مشخص می‌شود که به ماشین چقدر آسیب رسیده و کارشناسان به صورت آنلاین اجرت تعمیرات، قیمت قطعات و... را اعلام خواهند کرد. اگر زیاندیده این مبلغ را تایید کند، تاییدیه رضایت زیاندیده گرفته می‌شود و سپس همان لحظه خسارت به حساب وی واریز خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به ۲.۵ درصدی دیه در ماه‌های حرام، تا حدود ۳۰ میلیون تومان به کروکی پلیس نیاز ندارد و در وقت صرفه جویی می‌شود. اما به دلیل عدم آگاهی مردم، افراد هنگام تصادف صبر می‌کنند که پلیس در صحنه حاضر شود. وقتی پلیس حاضر می‌شود باتوجه به اینکه خسارت زیر سقف ۲.۵ درصد است هر دو طرف را جریمه می‌کند، زیرا نیازی به توقف در خیابان نبود. مطلب دیگر این است که با کنترل صحت بیمه نامه‌ها دیگر برای برآورد خسارت نیازی به حضور دربانک نیست. در مرحله دیگر اگر دو طرف همکاری لازم داشته باشند، ظرف مدت کوتاهی خسارت به حساب زیاندیده واریز می‌شود. این کاری است که شرکت بیمه پارسیان برای نخستین بار در صنعت بیمه کشور، انجام داده است.

اویار حسین در پایان گفت: امیدوار هستیم این قبیل نمایشگاه‌ها همیشه برگزار شود و از آنجایی که شرکت‌های بیمه‌ای شرکت خدماتی هستند و همه تلاش ما این است که به مردم خدمت کنیم و اطلاع رسانی‌های لازم را داشته باشیم. امیدواریم هیچ خسارتی در کار نباشد، اما باید در کنار باشیم تا بتوانیم درد آن‌ها را التیام ببخشیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸
در شرايط تورمي فعلي ، بجاي طرحهاي نو و سوداور به عقلشان رسيده كه رندينگ حساب را كم كنتد و در حساب بيمه بريزند كه ساليانه ٢٠ دوصد سود بدهد!!!
واقعا عقب افتادگي از هر لحاظ غير از اين معناي ديگري ندارد.

نه مشتري را مي شناسند نه نياز مشتري را
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.