بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
عبور بیت کوین از ۲۹ هزار دلار پس از ۶ هفته
بزرگترین ارز‌های دیجیتال جهان به رشد خود ادامه دادند و بیت‌کوین برای اولین بار در بیش از ۶ هفته از مرز ۲۹هزار دلار عبور کرد، زیرا به نظر می‌رسد اشتها برای دارایی‌های پرخطر در بحبوحه عدم اطمینان اقتصادی جهانی افزایش یافته است.
کد خبر : ۲۷۱۰۳۶

به گزارش بورس نیوز، بزرگترین ارز‌های دیجیتال جهان به رشد خود ادامه دادند و بیت‌کوین برای اولین بار در بیش از ۶ هفته از مرز ۲۹هزار دلار عبور کرد، زیرا به نظر می‌رسد اشتها برای دارایی‌های پرخطر در بحبوحه عدم اطمینان اقتصادی جهانی افزایش یافته است.

به نظر می‌رسد که این حرکت صعودی پس از آن تقویت شده است که شرکت سرمایه‌گذاری بلک‌راک درخواستی را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده برای صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) ارسال کرد که علیرغم تصمیم آژانس، از کوین بیس پس از سرکوب اخیر آن در مبادلات دارایی دیجیتال برای مدیریت و قیمت‌گذاری بازار استفاده می‌کرد.

شرکت بلک‌راک (BlackRock)، موسسه خدمات مالی آمریکایی چندملیتی است که در زمینه سرمایه‌گذاری، مدیریت سرمایه‌گذاری، مدیریت ثروت و مدیریت دارایی فعالیت می‌کند و به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی جهان شناخته شده است.

در ساعت ۹و۵۳ دقیقه صبح به وقت شرقی، بیت‌کوین ۳.۶۵ درصد افزایش یافت و به ۲۹هزار و ۳۳۵.۷۲۰ دلار و بالاترین ارزش خود از ۶ ماه مه رسید. در همان زمان، اتریوم ۲.۴۴ درصد جهش کرد و به ۱۸۳۴.۶۸ دلار فروخته شد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۱.۱۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۵.۱۰ درصد بیشتر شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.