بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
مجمع شرکت بیمه تعاون برگزار شد؛

تقسیم سود ۷۰ ریالی در مجمع "وتعاون"

تقسیم سود ۷۰ ریالی در مجمع
مجمع‌عمومی عادی سالیانه "وتعاون" با حضور نزدیک به ۶۵.۰۹ درصد از سهام‌داران برگزار شد.
کد خبر : ۲۷۱۹۹۶

تقسیم سود ۷۰ ریالی در مجمع

بورس‌نیوز:

مجمع‌عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه تعاون با حضور نزدیک به ۶۵.۰۹ درصد از سهام‌داران در هتل سیمرغ برگزار شد.

در گزارش عملکرد شرکت بیمه تعاون، یونس مظلومی مدیرعامل این شرکت عنوان کرد: از دستاورد‌های سال ۱۴۰۱ شرکت، می‌توان رسیدن به سود ۴۰۱ میلیاردریالی اشاره کرد؛ همچنین در بخش خسارت بیمه تعاون توانست نسبت خسارت ۴۱ درصد و ضریب خسارت ۷۱ درصد را رقم بزند. 

وی ادامه داد: روند حق بیمه تولیدی این شرکت با رشد خوبی همراه بوده و همچنین روند سهم بازار "وتعاون" از این قاعده مستثنی نبوده است.

یونس مظلومی گفت: یک هزار و پنجاه و پنج نمایندگی بیمه تعاون در کل کشور فعال‌اند که شایان‌ذکر است این میزان، نمایندگی‌های جنرال ما هستند و حدود ۳۰۰ نماینده در حوزه بیمه زندگی داریم. در پایان سال ۱۴۰۱ ما ۳۲۸ نفر همکار داشتیم که بانوان و آقایان به نسبت مساوی در مجموعه‌های بیمه تعاون مشغول به کار بوده و از نظر تحصیلات نیز سطح لیسانس و فوق‌لیسانس را دارا هستند.

تقسیم سود ۷۰ ریالی در مجمع

وی دررابطه‌با پروژه‌های آتی بیمه تعاون تشریح کرد: ما کماکان باید بیمه‌گذارانی که به ما ملحق شده‌اند را حفظ کرده و بتوانیم پرتفو‌های خوبی را جذب کنیم. همچنین ضریب خسارات را باید کنترل کنیم، یعنی ما به دنبال جذب مشتری به هر قیمتی نبوده‌ایم و برای ما سودآوری در اولویت است و بعد از افزایش سهم بازار، افزایش تولید حق بیمه که باید کیفیت خدمات بیمه را از طریق سنجش رضایت، بهبود مستمر داشته باشد تا همکاری‌های تجاری را توسعه دهیم.

در نهایت این مجمع با تصویب صورت‌های مالی، انتخاب روزنامه اطلاعات به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار و تقسیم ۷۰ ریالی سود به‌عنوان سود تقسیمی به پایان رسید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.