بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
تحلیل تکنیکال
در این صورت، بیت‌کوین می‌تواند به منطقه مقاومت ۳۱٬۸۰۴$ تا ۳۲٬۴۰۰$ برسد.
کد خبر : ۲۷۲۸۴۶

بورس‌نیوز:

قیمت بیت‌کوین در دو روز گذشته نزدیک به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۹٬۴۴۷ $) معامله شده که نشان‌دهنده عدم تصمیم‌گیری بین گاو‌ها و خرس‌ها است. حرکت روند بعدی احتمالاً پس از خروج قیمت از این محدوده آغاز خواهد شد.

اگر قیمت به زیر ۲۸٬۵۸۵ $ ریزش کند، فروش بیت‌کوین می‌تواند شتاب بیشتری بگیرد و حتی ممکن است تا ۲۶٬۰۰۰ $ کاهش یابد. در روند صعودی، شکست قیمت و بسته‌شدن کندل بالای ۳۰٬۱۵۰ $ ممکن است خریداران را جذب کند. در این صورت، بیت‌کوین می‌تواند به منطقه مقاومت ۳۱٬۸۰۴$ تا ۳۲٬۴۰۰$ برسد.

تحلیل تکنیکال

تحلیل آنچین هفتگی

بررسی ریسک فروش بیت‌کوین هولدر‌های بلندمدت: 

باتوجه‌به نمودار زیر که متعلق به پلتفرم بررسی داده‌های درون‌شبکه‌ای گلس نود است، متوجه می‌شویم که بازار بیت‌کوین و رفتار هولدر‌های بلندمدت آن، مشابه رفتار هولدر‌ها در ۲ بولران قبلی بیت‌کوین بوده است.

تحلیل تکنیکال

شاخص نسبت ریسک فروش بیت‌کوین که در چارت با خط نارنجی مشخص شده است، نشان می‌دهد که هر زمان که بیت‌کوین و نسبت نگهداری آن در کیف پول‌های هولدر‌های بلندمدت بیت‌کوین، به پایین‌ترین حالت خود رسیده است، بازار پس از مدتی حرکت صعودی خود را آغاز کرده و افرادی که در این محدوده‌ها فروش بیت‌کوین داشته‌اند، بولران پیش روی خود را به‌صورت کامل ازدست‌داده‌اند.

مجید بذرافشان، مدیرعامل صرافی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.